Beantwoord

spotify kan niet afspelen google asist


ik wil via Google assist muziek afspelen via spotify premium maar dat werkt niet.
Krijg dan de melding:
Oké ik speel afspeel lijst ... af in woonkamer...
Er is een fout opgetreden en ik kan je apparaat in huis niet bedienen

Hoe zorg ik dat het wel werkt
icon

Beste antwoord door Wesley85 13 July 2019, 20:09

Bekijk origineel

20 Reacties

Ik had hetzelfde probleem, bij mij was de oplossing.. De standaard "Google" app opnieuw te installeren
Helaas werkt dit niet voor mij..
heb de Google assistent app opnieuw gedownload.

kan verder alles doen geluid harder/zachter, volgend nummer, pauze enzzz..

sonos zelf is helaas niet bereikbaar twitter,mail, telefonisch
Ik had een privé bericht gestuurd via de Facebook van Sonos binnen een uur had ik antwoord en uitgebreide informatie.. Was wel op een werkdag.
Misschien lukt het je zo
Reputatie 1
Badge +1
Ik had vanochtend het zelfde.
Het werkt vaak wel, maar geregeld krijg ik dit soort meldingen ook.
Mogelijk gewoon opstart issues van Sonos/Google
Krijgt dezelfde melding. Radio werkt wel maar spotify niet.
Reputatie 5
Badge +3
Ik had Spotify eens losgekoppeld en daarna weer toegevoegd in de Sonos app, toen werkte alles weer naar behoren. Misschien eens het proberen waard.
Ook geprobeerd maar helaas ook niet geholpen. Denk dat ik sonos even reset.
Reputatie 5
Badge +3
Jazeker, je weet nooit.
Het zou allemaal vlekkeloos moeten werken hè, na jaren in een testfase gezeten te hebben.
Uitgelogd en los gekoppeld bij spotify op de Sonos app en weer in gelogd nu doet hij het eindelijk
Reputatie 5
Badge +3
Leuk om te horen, geniet ervan 👍
Na meerderen malen het uitloggen en opnieuw opstarten geprobeerd te hebben, en het wel begrijpen en herhalen van de opdracht blijft er meteen daarna een fout optreden;
Er is een fout opgetreden en ik kan je apparaat in huis niet bedienen ..

google assistent op de Sonos Move herkend geen muziek dus geen Spotify

Wel het weerbericht en andere info. Al 1,5 uur met Sonos gebeld.

We zijn er nog niet uit .

vanuit Spotify op telefoon kan ik wel muziek spelen op de Sonos move .

Sonos app herkend de Move speaker.

mijn assistent kent dus geen muziek.

Graag Jullie hulp.

Alles al 10 keer gereset en verwijderd enz enz 

Alle andere apparaten in huis afgesloten.

Het wil maar niet lukken wat erg jammer is .

Het is een spiksplinter nieuwe speaker uit de doos .

 

Reputatie 7

Zie ook je post in https://nl.community.sonos.com/google-assistent-en-sonos-229111/spotify-kan-niet-afspelen-google-asist-6769434?postid=16122754#post16122754

Alles unlinken (GA uit Sonos, Spotify uit Sonos, Spotify uit GA en Sonos uit GA) zou ook mijn oplossing zijn. Dan weer toevoegen (Spotify aan Sonos, Spotify aan GA, GA aan Sonos die meteen Sonos aan GA toevoegt). Als je dat met hulp van Sonos niet lukt, ben ik even uitgeput. Misschien zijn er anderen die nog tips hebben?

Bedankt maar ik alles al wel 10 verwijderd en opnieuw geinstaleerd .

Met de google assistent op mijn telefoon kan ik wel naar Spotify en muziek spelen naar de Sonos Move .maar niet vanaf de Move .

via mijn telefoon naar spotify word het afgespeeld opde sonos one, maar als ik vraag aan sonos draai john de bever, zegt hij ik draai het af op spotify, maar dan krijg ik dat spotify niet gelinkt is met sonos en google ass, terwijl spotify in beiden gelinkt staat, word er moedeloos van, dacht gooi de google home er tussen uit, omdat sonos sneller reageerd, maar zo kan ik de sonos net zo goed terug sturen, als het toch niet werkt

 

Gelukkig heb ik de oplossing voor je.

[deleted]

Reputatie 6
Badge +3

Gelukkig heb ik de oplossing voor je.

[deleted]

 

deleted maar ik gok dat het iets met John de Bever te maken had :joy:

Helaas, alles op een email adres gezet, router gereset, 

maar het werkt nog steeds niet , jammer ben er al dagen mee bezig, hopelijk komt sonos met een oplossing, 

Ondertussen laatste post 1 jaar geleden : is er nu al een oplossing ? Heb hetzelfde probleem

Reageer