Vraag

Spotify en radio werkt niet meer via Google assistent

  • 22 August 2019
  • 8 reacties
  • 1116 Bekeken

Sinds gisteren werkt het op mijn sonos one niet meer om Spotify of de radio via Google assistent aan te sturen... Alles al gereset en opnieuw geïnstalleerd maar geen succes... HELP...!!!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag de volgende community post.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Marco, ik raad je aan met behulp van de volgende gids even alles te ontkoppelen:

Verwijder eerst alle Google Assistent diensten van alle Sonos-kamers uit de Sonos-app, via: Meer > Instellingen > Instellingen Kamer.
Daarna via de Google Assistent app:
Druk op het account icoon rechts boven in.
Selecteer de "assistant" tab, en kies "Bediening voor in huis"
Druk hier op de 3 stipjes rechts boven in, en selecteer "Accounts beheren".
Druk hier op Sonos om het te ontkoppelen.
Log daarna uit je Google accounts in je webbrowsers en Assistent app.
Log in op het correcte account in de Google Assistent app.
Navigeer dan naar de Sonos app om je Google Assistent opnieuw toe te voegen, weet zeker dat je bij het instellen op het juiste account zou inloggen.

We horen graag of dit de oplossing is voor je probleem.
Ik heb dus exact hetzelfde. Als ik via de Google home Mini iets op Sonos will laten spelen zegt hij altijd : "ok ik speel.... af via Spotify, ik speel het af in de..... kamer. Ik weet nog niet hoe ik je hierbij kan helpen."
En als ik direct op de Sonos iets inspreek blijft het 20 seconden stil en vervolgens zegt f hij dat er iets fout is gegaan.
Voor mij werkt bovenstaande oplossing niet. Alle vragen worden eerst positief beantwoord en vervolgens, "sorry ik begrijp het niet" of "ik weet nog niet hoe ik hierbij kan helpen"
Ik heb hetzelfde probleem! En helaas.... bovenstaande oplossing helpt niet...
Reputatie 7
Badge +2
Misschien, dat wat we hier beschreven hebben staan, nog iets van een uitkomst zou bieden.
Zo niet, bel ons dan graag zodat we onderzoek kunnen doen.
Ik heb exact hetzelfde probleem. De opdracht wordt door de assistent herhaald: "ok ik speel... af via tunein" , gevolgd door "ik weet niet hoe ik hierbij kan helpen". Is hier al een oplossing voor.?