Vraag

Spotify en radio starten met Google assistent werkt niet meer.

  • 20 March 2021
  • 6 reacties
  • 335 Bekeken

Bij de commando om muziek/radio af te spelen krijg ik het volgende te horen (kopie google assistent activiteit):

> Je hebt Zet de radio aan gezegd

"Ik kan dat hier niet doen, maar je kunt me vragen dit af te spelen op een van je andere apparaten"

 

Diagnose-nummer: 100066294


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

@106rallye 

Ik probeer dit via de microfoon van de speaker (sonos beam). Gelukkig krijg ik ook een reactie via de speaker ;)

Reputatie 7

Geef je de opdracht aan een Sonos speaker met microfoon, of via een Google device?

@106rallye voor mij is het ook de eerste keer dat ik de vraag moest stellen via dit platvorm. Het is namelijk niet zo dat ik atechnisch ben en er geen verstand van heb. 

 

Ook bij een gedetailleerde commando zoals jij hem voorstelt geeft bij mij dezelfde foutmelding:
“Hey google, speel radio 2 af”

~ “Ik kan dat hier niet doen, maar je kunt me vragen dit af te spelen op een van je andere apparaten”

 

Commando's die niet muziek gerelateerd zijn zoals het uitzetten van de tv of het in- en uitschakelen van de hue lampen werken wel. 

Reputatie 7

Als je een vraag stelt is het goed om te vermelden wat je zelf al hebt geprobeerd…..

 

Misschien ligt het ook aan je opdracht: “Zet de radio aan” is níet heel erg specifiek. Welke zender? Welke aanbieder? Ik zeg meestal iets als “Hey Google, speel Radio 2”. Bij mij werkt dat:

”Je hebt speel Radio 2 gezegd

Goed, ik speel Radio 2 af via TuneIn”.

 

@106rallye 

Ja, dat was mijn eerste poging om dit probleem op te lossen. Toen bleek dat dat niet werkte heb ik mijn beam gereset en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.  

Reputatie 7

Heb je geprobeerd GA van Sonos te verwijderen en vice versa en het dan weer te installeren?