Beantwoord

Sonos One wisselen voor gebruik Google assistent

  • 29 August 2019
  • 2 reacties
  • 772 Bekeken

Ik ben in het bezit van een surround opstelling met een Playbase, Sub en 2x Sonos One. Wanneer ik Google Assistent installeer wordt automatisch de microfoon van de linker (One) surround speaker gebruikt. Hoe zorg ik ervoor dat de instellingen worden aangepast waardoor de microfoon van de rechter (One) surround speaker wordt gebruikt?
icon

Beste antwoord door Mark W 3 September 2019, 11:51

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik ben in het bezit van een surround opstelling met een Playbase, Sub en 2x Sonos One. Wanneer ik Google Assistent installeer wordt automatisch de microfoon van de linker (One) surround speaker gebruikt. Hoe zorg ik ervoor dat de instellingen worden aangepast waardoor de microfoon van de rechter (One) surround speaker wordt gebruikt?

Je kan Google Assistent 'verplaatsen' van de linker speaker naar de rechter speaker door de service eerst uit te schakelen, het stereopaar te ontkoppelen en vervolgens Assistent te activeren op de speaker waar je wilt dat hij uiteindelijk blijft (in jouw geval de rechter speaker). Als je vervolgens weer een stereopaar maakt blijft hij actief op rechts.

Enige nadeel van deze methode is dat je True Tuning gereset wordt.
Reputatie 4
Badge +3
De linker surround speaker is de dominante van de speakers en hier zal dan ook altijd de Google assistent op aktief zijn.
Helaas kan je dit niet aanpassen vooralsnog.