Beantwoord

Sonos One SL niet te bedieden vanuit Google Nest Hub.

  • 30 November 2021
  • 2 reacties
  • 664 Bekeken

Ik heb een google nest hub scherm waar ik spotify mee kan bedienen. Helaas kan ik bij het selecteren van ruimtes mijn sonos one speakers niet selecteren maar alleen de google speakers (ik heb ook nog een google nest audio speaker). Als ik in de google home app een speakergroep wil aanmaken kan ik alleen een google speaker selecteren maar niet de Sonos speakers. 

Ik wil graag mijn sonos speakers vanuit de nest hub kunnen bedienen zodat ik niet altijd de sonos app op mijn telefoon of ipad hoef te pakken.

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door 106rallye 30 November 2021, 12:39

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Sonos speakers en Google speakers zijn niet via één app te bedienen. Zie ook https://en.community.sonos.com/smart-home-integrations-229108/cannot-group-sonos-system-with-google-home-devices-6825492

Bedankt voor je mega snelle reactie.

Jammer dat ze niet via 1 app te bedienen zijn. dan gooi ik denk ik de nest audio er uit en koop een extra one sl. Omdat ik de hub erg prettig vind zou ik die wel graag willen gebruiken, is er een mogelijkheid om vanuit Spotify op de hub wel de Sonos speakers te selecteren?  Eerder zag ik namelijk wel berichten dat Sonos speakers vanuit Google nest hub te bedienen zijn maar nu lijkt het niet meer te werken. Is er een truc dat het wel lukt?