Vraag

Sonos google assistant reageert niet op beam en sonos one

  • 4 August 2019
  • 7 reacties
  • 640 Bekeken

Het is me eindelijk gelukt om Google Assistant te koppelen met Sonos. Maar als ik nu wat vraag aan Google reageert de Assistant niet maar word er gezegd door de Assistant:

Er is een fout opgetreden probeer het over een paar seconden opnieuw.

Zijn er meer met dit probleem en hoe is dit op te lossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Het ligt er aan wat je vraagt, Lukt het wel om bv het weer op te vragen of een wekker te zetten?
Het ligt er aan wat je vraagt, Lukt het wel om bv het weer op te vragen of een wekker te zetten?

Lampen aan lukt wel. Maar muziek via spotify of om bijvoorbeeld het weer vragen niet
Reputatie 5
Badge +3
De muziekdienst moet netjes gekoppeld zijn met uiteraard een abonnement en als standaard aangeduid zijn. Zo zou je niet hoeven te zeggen ‘ speel af via Spotify ‘ en ook zeggen waar er muziek moet afgespeeld worden. Het weer opvragen zou vlotjes moeten werken.
Je landinstelling staat op Nederland neem ik aan.
De muziekdienst moet netjes gekoppeld zijn met uiteraard een abonnement en als standaard aangeduid zijn. Zo zou je niet hoeven te zeggen ‘ speel af via Spotify ‘ en ook zeggen waar er muziek moet afgespeeld worden. Het weer opvragen zou vlotjes moeten werken.
Je landinstelling staat op Nederland neem ik aan.


ik heb het even gechecked. spotify staat als standaard en taalinstelling ook Nederlands. Echt super raar. Krijg het niet aan de praat
Reputatie 5
Badge +3
Soms kan het helpen om Spotify te ontkoppelen en daarna weer toe te voegen aan Sonos. Hier was dit de oplossing. Je moet wel de juiste commando’s zeggen, anders is er kans dat het ook niet lukt.
Ccontroleer eens op je telefoon of je misschien Web Activiteit hebt uit staan. Dat was bij mij de oorzaak.
Reputatie 7
Badge +2
Mocht het probleem blijven bestaan, bel ons dan graag even waarin we onderzoek kunnen doen naar het probleem.
Contact gegevens kan je vinden op de volgende webpagina.