Vraag

microfoontje doet het niet

  • 10 April 2020
  • 6 reacties
  • 562 Bekeken

Diagnose 1578338318


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Als je echt contact met Sonos wilt, kun je beter ven met ze bellen. Hou de diagnose bij de hand.

Als ik je account bekijk heb je overigens een Playbar en een (of meerdere) One SL(s). Al die speakers hebben geen microfoon. Over welke speler gaat je vraag? 

Ik heb toch echt speakers met een microfoon. zit boven in en als je erop drukt gaat er een lampje branden tenminste bij de ene wel en de andere niet. Op de bon van media markt staat Sonos One.

SONOS One - Slimme speaker met spraakbesturing

Heb ze al een keer helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Reputatie 7

Beste Harie, ik wil je best helpen, maar je geeft erg weinig info. En de info die ik dan zelf vind, klopt niet - die heb je volgens mij zelf moeten invullen.


Verder met je probleem. Ik begrijp nu dat je twee Sonos One’s hebt, maar bij één krijg je de microfoon niet aan. Heb je ze misschien als stereoset geïnstalleerd? Want dan doet de microfoon het maar op één van beide One’s. Zie bijvoorbeeld https://nl.community.sonos.com/alles-over-sonos-229107/kunnen-sonos-one-en-sonos-one-sl-samen-een-stereo-pair-vormen-6770260

Sorry was een spraakverwarring denk ik. Ik heb de one's en waar kan ik zien wat ik geïnstalleerd heb.

Zie je dat op de app ?

Reputatie 7

Is OK. Dat is wat ik zie als ik in het forum op je naam klik.

Reputatie 4
Badge +3

Hey Harrie,

Het zijn inderdaad Sonos One speakers,  dus deze kan je met je stem bedienen.

Alleen zie ik hier niet staan dat Google Assistant al is toegevoegd als service aan je Sonos systeem.

Als je dat wilt doen kan je op de volgende pagina lezen hoe je Google assistant kan toevoegen.