Beantwoord

Kan geen muziek afspelen op sonos

  • 2 September 2019
  • 5 reacties
  • 750 Bekeken

De Google assistent kan geen muziek afspelen op de sonos producten. Deze geeft aan de muziek af te spelen en geeft meteen daarna aan het niet te kunnen. Bedienen van chromecast en tv gaat perfect. Diagnostic is : 1646339586
icon

Beste antwoord door Emily P 12 September 2019, 10:08

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Biki, als je gaat naar myactivity.google.com en daar inlogt, zie je daar wel de juiste commando's staan die je door hebt gegeven? En wat is precies de foutmelding die je krijgt van GA? (Iets in de trant van "Sorry, ik weet niet hoe ik je hierbij moet helpen" bijvoorbeeld?)
Had hetzelfde probleem. Ik heb even geswitcht naar een andere Google-account en dan de spraakassistentie (waar GA actief was) in de Sonos-app verwijderd en terug geïnstalleerd, toen werkte alles terug bij mij.
Ja klopt dat is presies wat de sonos doet. Ik kan zonder problemen m'n chromecast of wat dan ook bedienen maar muziek afspelen is blijkbaar te veel gevraagd
Ik heb maar een Google account en deze heb ik al een keer opnieuw geïnstalleerd en gekoppeld, zonder effect.
Reputatie 7
Badge +2
Klinkt een beetje overeen te komen met wat we beschreven hebben staan op de volgende webpagina.
Hoor graag of de stappen in die topic je probleem doen oplossen.
Zo niet, bel ons dan graag even zodat we samen dieper in je Google Assistent app kunnen duiken.