Beantwoord

Google boodschappenlijst werkt niet met Google Assistent op Beam

  • 23 October 2020
  • 4 reacties
  • 1447 Bekeken

Badge

Ik gebruik al langere tijd probleemloos de Google boodschappenlijst via Google Assistent op mijn Beam.

 

Nu ineens de melding (na inspreken commando om iets toe te voegen): "Sorry, er was een probleem bij het lezen van je boodschappenlijst. Probeer het later opnieuw."

 

Heb 2x de Assistent losgekoppeld in de Sonos App en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.

 

Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door MichMich 27 October 2020, 19:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Badge

Hi Mich,

 

Op het Google Assistant support forum heb ik een post gevonden waar meerdere mensen hetzelfde probleem ondervinden. Zie mijn laatste post, wanneer je zelf ook daar post dat je dit probleem hebt, komt er misschien actie :)

 

https://support.google.com/assistant/thread/75195250?hl=en 

 

Dank voor je hulp!

Nee helaas. Ook al weken opzoek naar een antwoord. Dus mocht je iets tegekomen … ik hoor het graag!

Badge

Hi Mich,

 

Ik heb het getest, en klopt idd, probleem komt ook voor als ik op mijn telefoon de assistent vraag.

En ik heb idd een G-suite adres, dus dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijn.

 

Jij al enig idee hoe je dit zou kunnen verhelpen? Eerder heeft het namelijk prima gewerkt...

 

Hi Marc. Ik heb het zelfde probleem. Ik denk echter niet dat het bij Sonos zit. Als je hetzelfde vraagt aan Google assistant in de assistant app (buiten de Sonos om dus) dan krijg je dezelfde reactie. 
 

Gebruik jij Google assistant toevallig met een G-suite mailadres? Ik heb het vermoeden dat dat een van de oorzaken is.