Beantwoord

Google assistent zegt steeds: een of meerdere apparaten zijn niet beschikbaar

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 1296 Bekeken

Hi,

Mijn sonos doet het nu een maand hartstikke goed. Ook in combinatie met de google assistent.

Echter zegt deze nu steeds: : een of meerdere apparaten zijn niet beschikbaar 

Maar wanneer ik muziek vanaf de sonos app af speel doen wel alle apparaten het (twee sonos ones en een beam).

Alles al gereset en opnieuw opgestart, verwijdert opnieuw gedownload etc.

Maar de google assistent blijft maar zeggen: een of meerdere apparaten zijn niet beschikbaar, je kunt proberen deze opnieuw in te stellen.

Als je vraagt volume omhoog, doet ze dit wel. Heel gek…

Zo, wat kunnen we hier aan doen zodat Google assistent wel op de juiste manier werkt?

icon

Beste antwoord door Cristian N 23 June 2021, 12:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Volgende zaken geprobeerd maar dat lost niets op:

 

Google synchroniseren,

sonos verwijderd uit Google home en opnieuw geïnstalleerd/geconfigureerd.

 

ik hoor ook graag hoe dit op te lossen valt.

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @T_h_om en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je dit probleem ervaart. Momenteel is er een probleem met de Google Assistant service en een groot aantal klanten hebben al contact met onze klantenservice gehad. De geschikte teams werken nu naar een oplossing toe. Ondertussen kan je deze website volgen voor bevestiging wanneer het opgelost is: status.sonos.com 

 

 

Ik heb sinds gisteren een Sonos move en heb nu ook dit probleem. Wanneer wordt dit opgelost? Kan dit nu al ?

 

Reputatie 7

Die info kun je vinden op https://status.sonos.com

Hier werkt alles weer naar behoren! Bedankt voor de snelle actie! Ben nog steeds een zeer tevreden Sonos gebruiker! 👍🏼👍🏼