Beantwoord

Google assistent

  • 4 July 2019
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

De broadcast functie van google assistent werkt niet, hij geeft een melding dat er geen andere apparaten te vinden zijn. Ik heb google assistent op de ONE, verder heb ik nog een AMP, Playbar, 2 keer play 1 en een play 5.
icon

Beste antwoord door Tim S 4 July 2019, 13:53

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hey Sonny_1,

Weet je zeker dat de taal instellingen binnen de Sonos Assistent app goed staan, en ook de apparatuur goed benaamd binnen het "Thuis" gedeelte van de Sonos-app naar voren komt?
Zie ook graag het bevestigings nummer van een diagnose tegemoet.
Hallo Tim,

diagnose: 663819249

De taal staat op Nederlands en de benaming is ook goed.
Reputatie 5
Badge +3
In mijn ervaring werkt Broadcast alleen maar naar andere apparaten die GA aan boord hebben, en op dit moment alleen op de volgende manieren:

  • Vanaf de Assistant op mijn telefoon wordt uitgezonden naar alle GA-speakers in huis, Sonos One én Google Home
  • Vanaf de Sonos wordt enkel uitgezonden naar de andere Sonos GA speakers, niet naar de Google Homes
  • Vanaf de Google Home wordt enkel uitgezonden naar de andere Google Homes, niet naar de Sonos speakers.
  • In geen enkel geval doen de "oudere" Sonos speakers mee.
Als je buiten die ene Sonos One alleen maar speakers hebt (of de Amp) zonder GA integratie, dan gaan deze waarschijnlijk niet meedoen en ik betwijfel of dat ooit mogelijk gaat worden.
Reputatie 5
Badge +3
Ik raad je sowieso aan om het Sonosnet kanaal aan te passen, zit nu ook op kanaal 6 net als je devolo. Dit doe je in de app: 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Sonosnet Kanaal’

Probeer ook eens de stappen te herhalen zonder devolo's aangesloten.