Beantwoord

google assistant vindt geen apparaten



Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is een wat ongelukkige timing zo kort na de release, er zijn op het moment wat problemen met de Google spraak service.
Zou je willen aanraden de status pagina in de gaten te houden.
Hij heeft hem gevonden!
Alleen reageert hij nog niet op mijn vragen, zegt steeds dat er een storing is opgetreden... probeer het over een paar seconden opnieiuw....
Dat betwijfel ik. Heb thuis een erg sterk netwerk. Met geen enkele app of apparaat problemen gehad . Echt enkel en alleen met deze Sonos koppeling Google assistent.
Reputatie 7
Badge +2
Mocht je tegen problemen aan blijven lopen, neem dan graag even telefonisch contact op, we onderzoeken je probleem/netwerk graag.
Het heeft zo goed als altijd te maken met het netwerk wat de apparatuur niet zichtbaar maakt.
Ja denk dat ik wel 100x op dezelfde knop heb gedrukt. Ineens vond hij wel beide Sonos speakers. Steeds opnieuw app sluiten , opstarten opnieuw weer zoeken.
Hier hetzelfde probleem..... alleen is het bij mij nog niet gelukt😢
Gewoon blijven proberen lijkt het devies? Heb alles al geprobeerd...
Thx!
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen, veel plezier van je Sonos en Google Assistent!
Kom thuis, probeer het eerst nog maar eens zonder alles te rebooten en ineens vindt ie nu wel beide speakers .heeeeel bijzonder maar eindelijk gelukt. Bedankt nog voor het meedenken!
Sonos app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en telefoon reboot helpt niet. Zal vanavond modem en router en stroom Sonos opnieuw opstarten. Bedankt zover.ik laat van me horen.
Reputatie 7
Badge +2
Had bij de eerste keer installeren het zelfde probleem.
Had mijn telefoon even helemaal uit en aan gezet, ook heb ik mijn modem/router en Sonos een keer stroomloos gemaakt en opnieuw aangesloten.
Daarna kon Google de Sonos apparatuur wel netjes vinden.
Zou je willen adviseren, eerst alleen de telefoon van een reboot te voorzien, om te kijken of daarna de apparaten wel gevonden worden.
Mocht het nog niet gevonden worden, reboot dan ook graag je netwerk en Sonos apparatuur.
Hoor graag je bevindingen.

Reageer