Vraag

google assistant reageer zonder vraag.

  • 5 August 2019
  • 17 reacties
  • 1975 Bekeken

Badge +1
Goedemiddag,

Ik heb de laatste dagen veel last van dat google assistant zelf bliept/piep zonder dat er wat gevraagd word.
Dit is mateloos irritant als je muziek luister of tv kijk. Want je volume gaat dan ook zacht omdat ze denk dat er wat gezegd word maar het is dood stil. Meer mensen hier last van? En wat is de oplossing.

Mvg jeff

17 Reacties

Dat is grappig... Dat heb ik dus ook! Ineens hoor je de bliep die je normaal hoort als je "Hey Google" zegt. Ben benieuwd hoe dit is op te lossen.
Reputatie 5
Badge +3
Moet nog aan gewerkt worden.
Als de assistent denkt het ‘wake word’ te horen zal ze reageren, vooral met de ‘ij’ en ‘oe’ klanken.
Badge +1
Het gebeurd ook gewoon als het stil is. Of als ik in een andere kamer zit. Dan gebeurd het ook.
Reputatie 5
Badge +3
Raar, als het stil is zou er niets mogen gebeuren.
Er moet nog flink wat aan gesleuteld worden volgens mij.
Hier ook, Mega irritant als je iets aan het kijken of luisteren bent. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

Ik ga ervan uit dat meerdere mensen die hebben.
Hoi Allemaal,

Vandaag zong ze een rapsong, ook niet om gevraagd.😂

Is er al eens een oplossing heb het gevoel dat het steeds vaker gebeurt. 

Badge +1

Ik ben er achter dat je dat piepje uit kan zetten. Dat hoor ik nu dus niet meer. Dat scheel al. Maar hij blijf het doen...

Ik heb dus hetzelfde probleem. Heel regelmatig dat je het bliepje hoort, terwijl er niks gezegd wordt. Is hier een oplossing voor?

Heb dat ook, ben benieuwd of er wat voor komt.

Badge +1

Ik heb hetzelfde. Doodstil in huis en dat opeens een piep.

Badge +1

Maar hoe is dat Bliepje uit te zetten. Het is mogelijk, maar hoe??

Reputatie 5
Badge +3

Instellingen-services-Google Assistant-spraakinstellingen- belletje activeringswoord. Daar kan je het aan of uit zetten.

Badge +1

OMG dit is erg, ik heb hier dus gewoon overheen gekeken :astonished:

Super bedankt in ieder geval !!!

Reputatie 5
Badge +3

Graag gedaan, geniet er van 👍

Badge

Iemand nog verder gekomen met dit probleem. Ik ben er namelijk helemaal klaar mee. Mijn Sonos one hangen vlak onder het plafond. Daardoor werken schijnbaar de microfoons slechter. Google reageert zo vaak ongevraagd dat is hem uitgezet heb. Het vreemde is dat Alexa hier helemaal geen probleem mee heeft. Schijnbaar is deze minder gevoelig voor valse meldingen.

 

Deze week begon de Sonos Move ‘s nachts ook uit zichzelf te praten. Ook daar heb Google vanaf gegooid!

Hier ook het irritante gepiep zonder opdracht.

beetje vaag dat Sonos hier geen oplossing voor geeft 

heb al eens contact opgenomen ,maar dan wordt er gezegd dat je de microfoon maar moet uitzetten.

dus dag smart home kan dus verder niet gebruiken zonder irritant gepiep.

erg jammer .

Reageer