wel mogelijk om sonos account in te loggen met internet, maar niet met de app. Samsung A54. App gereset, en cache geleegd. Telefoon gereset.Sonos support al 3 keer met chat overlegd. Lukt niet om als systeemeigenaar in te loggen.
“Lukt niet” is erg kort omschreven. Krijg je een foutmelding?
App loopt vast op inloggen
En wat heb je al geprobeerd? Welke telefoon?
Samsung A54. Lees mijn 1e bericht
Wat was de reactie die je via de chat kreeg?
Zij willen dat ik Samsung vraag of zij willen naar kijken. Dat heb ik dus niet gedaan.ik kan op de telefoon wel buiten de app wel inloggen op Sonos. Ook deze community.
Lees meer problemen met Samsung telefoons, waarbij juist de A54 wel lijkt te werken. Las ook dat iemand een permanente VPN verbinding op zijn telefoon had, welke het inloggen blokkeerde.
Ik heb geen bedrifstelefoon. Nooit VPN gebruikt op deze telefoon.
Onbewust aanstaan?
De verbinding met een VPN verbreken of een VPN vergeten
- Open de app Instellingen op je apparaat.
- Tik op Netwerk en internet VPN.
- Als u de optie kunt vinden, zoekt u naar VPN. Als u de optie nog steeds niet kunt vinden, vraagt u de fabrikant van uw apparaat om hulp.
- Tik op Instellingen naast het VPN waarmee je de verbinding wilt verbreken.
- Verbinding verbreken: Schakel dat VPN uit.
- Het netwerk vergeten: Tik op Vergeten.
Geen VPN
Kun je ook nog eens kijken naar alle updates telefoon en van de Sonos app?
Sonos app is overnieuw geïnstalleerd. Ook gereset. Ook cache geleegd. App-gegevens gewissed. Telefoon opnieuw gestart. (dit alles in overleg met Sonos Support.) Ik kan buiten de Sonos App wel bij mijn account bij Sonos komen.
Telefoon is up-to-date. . .
Dan moet het echt aan een instelling van de telefoon liggen, staat de wifi wel aan op je telefoon?
ja, wifi staat aan
Heb even voor je op het Samsung forum gekeken, er staan geen problemen met de A54. Misschien kun je daar zelf een vraag stellen het is een redelijk actief forum, antwoord kan misschien even duren.
https://login.sonos.com : gaat goed
emailadres en wachtwoord invullen : gaat goed
sonos-auth:// okta-redirect : blijft steken
Sonos directie ontslagen omdat de app niet deugt.
Tip: maak het mogelijk om in de app te kunnen inloggen met google-account en Microsoft-account.
Kun je nog steeds niet inloggen?
Update vraagt om in te loggen. Dat lukt niet vanuit de app. Ik zal straks de app overnieuw installeren.
App overnieuw geinstalleerd. update vraagt om in te loggen.
Nu kan ik dus de app helemaal niet gebruiken
Maar de app moest een update hebben en daar gaat het mis? Gebruik je wel de juiste Sonos app?
Ja, met de update gaat het mis.ik gebruik de app vanaf de google play store
vandaag weer geprobeerd:
App overnieuw geinstalleerd. update vraagt om in te loggen.
Nu kan ik dus de app ook niet als gast gebruiken
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoeld,
Je installeert de app dat gaat goed? Vervolgens vraagt hij om in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord, Moeilijker kan het niet zijn. Als dat om wat voor reden ook niet lukt zou ik even bellen met Sonos. Er gaat hoogstwaarschijnlijk iets heel simpels verkeerd.
inloggen lukt niet.
sonos-auth:// okta-redirect : blijft steken (loopt niet door)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.