Twee iPhones, 1 account/systeem.

  • 14 February 2022
  • 5 reacties
  • 573 Bekeken

Dag allemaal,

Ik heb geprobeerd al iets terug te vinden in het topic, maar ik kan mijn probleem niet vinden.

Wat is er aan de hand?

Mijn vrouw en ik hebben allebei de Sonos-app op onze telefoon geïnstalleerd en zijn ingelogd met hetzelfde account. Daarmee kom je op het systeem dat wij in huis hebben (1x move, 2x one).

Als de een verbinding heeft met het systeem, lukt het de ander niet om ook verbinding te maken. Met andere woorden, we kunnen dus alleen om en om de app bedienen en niet tegelijk. Hoe lossen we dit op? 

We streamen muziek via spotify. Dat account staat op naam van mijn vrouw.  


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het is mij niet geheel duidelijk of dit probleem alleen bij Spotify is of ook bij bijvoorbeeld TuneIn. 
Ben zelf geen Spotify gebruiker, maar ben je op dat moment ook ingelogd met het account van je vrouw? Gebruik je Spotify vanuit de Sonos app of stream je vanuit de spotify app?   

Mijn vrouw en ik zijn allebei ingelogd met het account van mijn vrouw. En spotify streamen we via de sonos app.

Reputatie 7
Badge +3

Krijg je een melding in de sonosapp en werken andere streamingdiensten wel? 
Nogmaals, ik heb geen Spotify, maar kan hier normaal schakelen tussen iPhone en iPad. 
Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw toe te voegen. In feite hoef je alleen te verbinden met je Sonos op hetzelfde netwerk en alle, bij je vrouw gekoppelde, streamingdiensten zouden er dan al moeten staan. 

Reputatie 7

Sonos kent maar één account op het systeem, dus dat klopt. Ook ik wissel de iPad en de iPhone af (en zelfs de PC app), maar merk geen problemen.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @dveugelers 

 

Het moet geen probleem zijn om met meerdere telefoons/tablets tegelijk gebruik te maken van de Sonos app.

Dit wil zeggen als jij een nummer opzet met je telefoon, zou iemand anders ook een nummer kunnen opzetten via een andere telefoon.

Het lijkt er op wat je zegt is dat er altijd één telefoon is die helemaal geen verbinding kan maken met het systeem.

 

Zou je mij wat meer kunnen vertellen hoe je netwerk er thuis uitziet?

Welke router heb je, maar je gebruik van WiFi versterkers/mesh systeem?