Spotify & Sonos Curacao.

  • 22 September 2022
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Goedemiddag, 

Sinds afgelopen week ben ik verhuisd naar Curacao. Mijn SONOS One box heb ik meegenomen. Hierop kon ik in Nederland altijd perfect Spotify afspelen. In Curacao lukt dit echter niet. De SONOS app herkent Spotify niet en als ik direct wil afspelen vanuit de Spotify app herkent hij de box wel, maar connect hij niet. Letterlijk alles al geprobeerd inclusief aanpassen land/locatie. Wie heeft voor mij de gouden tip? 

 

Bedankt vast! 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Werkt Spotify verder wel op de Antillen? Werken andere diensten (TuneIn) wel?

 

Anders heb je mogelijk een wifiprobleem. Kun je je netwerk beschrijven?

Goedemiddag. Andere tune in diensten werken wel en de radio werkt eveneens. Daarnaast kan ik spotify ook gewoon afspelen op mijn telefoon/laptop. Internet doet het dus gewoon goed. De Sonos app herkent de tune in dienst van Spotify niet (komt niet voor in het lijstje met apps). Via de spotify app herkent hij de box wel maar kan hij geen verbinding maken...

Reputatie 7

Blijft mijn laatste vraag: “Kun je je netwerk beschrijven?”

EDIT: ** Foto verwijderd wegens privacy redenen (wifi naam & wachtwoord) **

Goedemorgen, zie de afbeelding. Ik heb hier zelf niet zoveel verstand van, maar hopelijk geeft dit de gewenste informatie. De box is nu verbonden met de 2.4G, de 5G pakt hij namelijk niet (krijg foutmelding als ik probeer de 5G te verbinden, weet niet waarom). Op de 2,4G werkt dus alles naar behoren, behalve muzie van Spotify afspelen. Bedankt voor je reactie en je hulp! 

"Connecting..." is het enige dat op het scherm in de Spotify app blijft staan. Zojuist ook de diagnostics verzonden naar Sonos onder 1081947757

Reputatie 7
Badge +3

Dan moet je ook gaan bellen met Sonos. Via dit forum wordt die niet uitgelezen. 

Reputatie 7

Geen mesh of access points dus….. Even bellen met Sonos is inderdaad goed.

 

En je SSID en wachtwoord zijn zichtbaar op de foto.  Misschien even weg (laten) halen?