Vraag

Playlist youtube music is leeg

  • 11 March 2023
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Beste,

 

Ik heb de Sonos Play 1 met de S2 app geïnstalleerd en YouTube music gekoppeld maar ik zie niks in de lijst staan. Als ik YouTube music zelf opstart staan er wel playlisten in? Weet iemand de oplossing hiervoor.

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Badge +1

Hey @Arnovanduijn 

 

Welkom op de Sonos community!

 

Als ik het goed begrijp heb je een bestaande Youtube music account gekoppeld aan Sonos in de app, vervolgens probeer je via het bladeren in de app je opgeslagen playlisten in te zien/te beluisteren maar gaat dit niet, vervolgens als je teruggaat naar Youtube music zelf, zie je ze er wel tussen staan, klopt deze samenvatting?

 

Zou je willen proberen om Youtube music opnieuw te authoriseren om te kijken of dit lukt? 

Beste Pascal,

 

Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat ik met de YouTube music free account geen playlisten zie. Ik he al geprobeerd opnieuw toe te voegen maar hielp niks.

Maar Ik probeer het nog een keer.

 

Beste Pascal,

 

Ik heb YouTube opnieuw geautoriseerd maar ik zie nog steeds niks in de lijst staan.

Ikzelf heb een Android telefoon, ik heb het ook op een Iphone (7) geprobeerd maar daar lukt het ook niet op.

@Pascal.S 

Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat ik met de YouTube music free account geen playlisten zie. Ik he al geprobeerd opnieuw toe te voegen maar hielp niks.

Maar Ik probeer het nog een keer.

 

Maandag

Ik heb YouTube opnieuw geautoriseerd maar ik zie nog steeds niks in de lijst staan.

Ikzelf heb een Android telefoon, ik heb het ook op een Iphone (7) geprobeerd maar daar lukt het ook niet op.

 

Badge +1

Beste @Arnovanduijn 

 

Dank voor je reactie! Ik zie in je laatste comment dat je het gebruik van Youtube Music free vermeldt, om Youtube Music te laten werken i.c.m Sonos, is het gebruik van een premium account vereist omdat anders opgeslagen afspeellijsten en nummers niet doorgegeven worden (dit omdat dat een functie is van de premium versie van Youtube music) 

 

Ligt daar het probleem?

@Pascal.S

 

Klopt inderdaad ik heb geen premium account.

Vindt het wel jammer dat ze je verplichten om een premium account te hebben..…

 

Wat ik dan wel vreemd vindt is dan m'n zwager heeft een Sonos One en die kan alles afspelen en die heeft geen premium account van YouTube music. Das dan wel weer vreemd.