Melding na laatste update.

  • 13 November 2022
  • 9 reacties
  • 2082 Bekeken

Sinds de laatste update krijg ik een extra melding, 'het stoppen van de.......' ik kan dat niet aantikken of iets meedoen. Hoe krijg ik die melding terug weg? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

U kunt op de telefoon de stille meldingen in status balk uitzetten.

 

Badge +1

Bedankt voor de tip, maar wellicht bij elke telefoon weer anders genoemd want kom deze keuze mogelijkheid op mijn foon niet tegen helaas onder meldingen en geavanceerde instellingen ook niet.

Reputatie 7

Sonos is hiermee bezig. Even wachten kan ook.

Is er al zicht op een oplossing ? Gaat dit over additionele rechten die nodig zijn ? Regel het dan !

Ik heb ook het idee dat de app instabiel wordt op het moment dat de melding optreed, alsof (een deel van) de app een aantal keren opnieuw start.

Dit is zeer vervelend bij een apparaat dat alleen via de app bediend kan worden. Er zijn keren dat ik geen muziek speel, omdat de app zo'n irritant gedrag vertoont.

Ik hoop ook dat er een oplossing wordt gevonden. Ik merk dat ik me eraan begin te ergeren, terwijl het dat natuurlijk niet waard is 😅

Reputatie 5
Badge +3

Als U die meldingen uitzet in de instellingen van de telefoon zijn ze weg en is er niets om aan te ergeren! 

Reputatie 5
Badge +3

Is er al zicht op een oplossing ? Gaat dit over additionele rechten die nodig zijn ? Regel het dan !

Ik heb ook het idee dat de app instabiel wordt op het moment dat de melding optreed, alsof (een deel van) de app een aantal keren opnieuw start.

Dit is zeer vervelend bij een apparaat dat alleen via de app bediend kan worden. Er zijn keren dat ik geen muziek speel, omdat de app zo'n irritant gedrag vertoont.

Dit was op een Google Pixel telefoon maar volgens mij zien de instellingen er ongeveer hetzelfde uit op andere toestellen, bij een Apple zal dat anders zijn. 

Op mijn Samsung heb ik het eenvoudig uit kunnen schakelen:
Instellingen → Meldingen → App meldingen → Sonos → Meldingscategorieën → Achtergrondservice (uitvinken)

Is gelukt bij mij! Hartelijk dank!