Beantwoord

Kan Juke niet beluisteren via SONOS

  • 2 August 2021
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

Goedendag,

 

ik ben meer dan tevreden met SONOS in het algemeen en gebruik deze dagelijks voor zowel muziek als TV en films.
 

ik gebruik al muziekdiensten via SONOS als Spotify, TuneIn en SONOS radio.

Nu wil ik JUKE toevoegen als radiodienst. Heb zowel de SONOS als JUKE app actief, devices zitten op hetzelfde netwerk.

Ik open de SONOS app, services en stem, services toevoegen, Juke zoeken, …… geen resultaat. Wat doe ik verkeerd of is er iets mis.

 

dank je, Stef

icon

Beste antwoord door Andreea L 13 October 2021, 15:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Badge +2

Hey @StefR,

 

Ook nog een goede tip is om te controleren dat je Sonos account ingesteld staat op Nederland aangezien Juke niet in alle landen als muziekdienst beschikbaar is.

Als je inlogt met je Sonos account, kan je biij ons op de website onder je profiel je land instellen als Nederland.

Mocht dit de oplossing zijn, hoor ik dat graag.

Reputatie 7
Badge +3

Dit staat er op de site van Juke

https://juke.nl/veelgestelde-vragen/juke-en-sonos/ik-kan-juke-niet-vinden-in-mijn-sonos-app

We zijn hiervan op de hoogte. Sonos geeft aan dat dit vreemd is en niet vaak voorkomt. Er wordt momenteel druk gezocht naar een oplossing, het enige dat je hieraan kunt doen is een ‘systeemdiagnose’ versturen naar Sonos. Klinkt ingewikkeld, is het niet. Met deze systeemdiagnose kunnen ze bij Sonos precies zien waar het misgaat, en help jij JUKE verder om de zichtbaarheid in Sonos te verbeteren. 

Hoe je dit werkt? Klik in het tabblad Instellingen op Hulp & Tips > Diagnostische gegevens verzenden.

Let op: dit kun je alleen doen als je telefoon verbonden is met hetzelfde wifi-netwerk als je Sonos. 

Hier vind je een video waar je je systeemdiagnose kunt verzenden. 

Heeft dit antwoord je geholpen?