Na een frustrerende ochtend pogen mijn Sonos Port werkend krijgen klop ik toch maar hier aan. Ik heb al genoeg topics gelezen met soortgelijke vragen, een aantal Youtube filmpjes gekeken maar ik kom er maar niet uit.
Ik heb enkele jaren geleden mijn versterker met losse componenten eruit gedaan (naar zolder) en heb destijds twee Sonos One (gen 2) aangeschaft. Die draaien inmiddels enkele jaren prima op Spotify. Ik miste echter weer de fysieke cd's/ lp's en heb dus een Port gekocht om deze weer af te kunnen spelen via mijn Sonos One speakers. Alles staat bij ons in 1 ruimte; de woonkamer.
De Port is inmiddels aangesloten en zou functionerend moeten zijn. Ik heb echter inmiddels twee versterkers én verschillende componenten (cd-speler/ platenspeler) geprobeerd maar krijg geen geluid op mijn One's.
De Port 'In' zit aangesloten op de versterker zijn Tape (REC). De platenspeler is 'gewoon' verbonden met de Phono van de versterker, Cd op Cd etc.
Help?
Edit; ook Port 'In' aangesloten op Tape Play in plaats van REC. Helaas zonder effect.