Ik wil graag weten hoe ik mij windows 10 pc geluid over mijn sonos systeem heen krijg zonde aparte aps. ik heb de sonos app voor windows all maar kan geen tv geluid dat ik via de pc krijg door sluizennaar de sonos.
Ik heb de ikea symfonisk sonos susteem
De controller voor Windows/Mac, en ook menig telefoons, is een afstands bediening om de Sonos te vertellen wat deze moet doen.
Het daadwerkelijk geluid van de computer op Sonos ten gehore brengen is niet mogelijk, tenzij de computer met analoge kabel op een component is aangesloten waar een analoge ingang op zit.
Zo hebben de Sonos Play:5, Sonos Port & Sonos AMP, een analoge ingang.
Andere kamers (modellen) zoals een Symfonisk, kunnen de analoge ingang van zo’n toestel afspelen.
En als je dat via de analoge ingang van een Sonos zou doen, dan loop je wel iets vertraging op. Voor sommige mensen is dat vervelend.
Dat is vreemd want als ik een apple device zou hebben dan wekt het via airplay. ik wil gewoon via min pc audio gaan streamen maar hoe kan ik dit het beste doen zonder stream what you hear te gebruiken. De delay is vreselijk irritant. Er zouden naar mijn zins meer apps moeten zijn die je in windows 10 zou moeten kunnen gebruiken.
Tja. De delay wordt veroorzaakt door de buffer die Sonos nodig heeft voor de multiroom. Sonos is niet bedoeld als computerspeaker - overigens kun je wel muziek naar de speakers afspelen vanaf je PC, maar systeemgeluiden gaat niet zonder delay. Een (dure) oplossing zou nog een soundbar als de Beam kunnen zijn (mits je PC HDMI-ARC heeft) of een Plabar/Playbase (optisch uitgang noodzakelijk). Dan is er geen delay op de rechtstreeks aangesloten speaker, wel op evt., gegroepeerde speakers.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.