Widget iOS

  • 19 April 2022
  • 4 reacties
  • 1271 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Waarom heeft Sonos nog geen Widget voor iOS?

Zijn hier ondertussen plannen voor?

Wat ik hier eerder heb gelezen, is er meer belangstelling voor.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kan je een voorbeeld geven van hoe zo’n widget er dan uit zou moeten zien? Ik kan mij zo direct het nut niet voorstellen.
Dit zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar in mijn gedachten zou de widget dan toch meer een snelkoppeling zijn naar de Sonos app want wat zou deze meer moeten kunnen doen, altijd dezelfde muziek starten of meerdere widgets naar verschillende radiostations? Geloof niet dat het daarmee handiger wordt.

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik gebruik nu Sonocontrols, werkt op zich ook goed. Ik vind het handig als je vanaf het startscherm kunt pauzeren en het volume kunt regelen, zonder dat je eerst naar de Sonos app hoeft te gaan. Er zou evt ook een mogelijkheid kunnen zijn om naar de equalizer te gaan.

 

Reputatie 7
Badge +3

Die kende ik niet en heb er persoonlijk ook nietes behoefte aan, maar dan heb je toch precies wat je zoekt? 
Vaak kunnen derde partijen juist wat extra’s bieden. Zo ben ik een liefhebber van SonoPad.

Reputatie 1
Badge +1

Dat is natuurlijk ook de vraag, of het beter zou zijn als het van Sonos zelf zou zijn. Sonocontrols is van een NL-er en die heeft aangegeven het te druk te hebben met andere projecten, dus voor hoelang het goed blijft werken ??

Je kunt ook meerdere kamers in de widget zetten en evt een ander formaat kiezen

Sonopad ken ik zelf niet