Welkom in het nederlandse forum

• 23 maart 2011
  • 35 reacties
  • 31674 Bekeken

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 2
hallo,
ik weet niet hoe ik hier screenshots moet invoeren, dus ik kopieer de tekst erbij;
SONOS, INC.
LICENTIEOVEREENKOMST EN BEPERKTE GARANTIE

en daarna het gebruikelijke verhaal van een meter lang.....
Reputatie 6
Badge +2
SONOS, INC.
LICENTIEOVEREENKOMST EN BEPERKTE GARANTIE

Vreemd, dat zou slechts één keer moeten verschijnen. Mijn advies: bel de Sonos helpdesk op 0800-0234361 (gratis), Maandag - Zaterdag, 10.00 - 18.00 uur.
Reputatie 2
dat vond ik dus ook...
ga morgen bellen, laat je weten hoe het gegaan is
Reputatie 2
heb al meerdere keren gebeld, en na een uurtje in de wacht vond k het wel welletjes...
probeer het nog maar eens....
Reputatie 2
Welkom allemaal op dit forum!

Sinds kort in het bezit van Sonos en heel happy (af en toe haperingen). Heb een Iphone 4S. En nu heb ik het idee dat de Sonos app deze radicaal leeg trekt. Zelfs als de app op de achtergrond draait.
Iemand dezelfde ervaringen?
Reputatie 6
Badge +2
Welkom op het forum, Toontje35!

Iemand dezelfde ervaringen?

Kijk hier eens voor meer soortgelijke ervaringen.
Reputatie 2
Beste,
Ik heb sinds vandaag een sonos playbar en sub plus twee surround boxen. Alles geïnstalleerd en yes het werkt, PlayStation Apple pc alles met perfect geluid. Ook mijn tv provider (vodafone thuis glasvezel) krijgt mooi geluid. Maar wat is er nou zo vreemd alleen Ned. 1,2 en 3 zodra ik Zapp via mijn afstandsbediening van vodafone naar RTL 4 of verder valt het geluid uit...... Ik snap er niets van en er was op internet niets van te vinden, wat kan dit probleem oplossen??? B.v.d. Patrick

Reageer