Wel of geen Sub gen 3 aanschaffen?

  • 24 November 2021
  • 8 reacties
  • 387 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Ik ben in bezit van de ARC, tot nu toe tevreden… Alleen heb een andere tv nodig:)
Nu vind ik dat er al een prima bass in zit maar twijfel om als nog de sub 3 te kopen.

Alleen de belangrijkste vraag wat jullie ervaring is. Ga je echt veel verschil horen of meer het geboem 😛.

Heb al wel eens in de winkel geluisterd en vond het beide een goed geluid hebben…. dus een twijfel.
 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Hoi @Lesleyp en @Erooij ,

Ik heb twee Subs gen 3  met elkaar gekoppeld aan de ARC.
En ik kan je schrijven dat het een optimale beleving geeft in geluidbeleving.
Als je een film afspeelt, en de Komeet raakt de aarde.
Dan ben je geneigd om onder de bank te duiken.:grin:

En ook muziek belevingen winnen aan kwaliteit.
En met eentje heb je ook al een prima beleving.
Ik zou zeggen doen.:wink:

Reputatie 7
Badge +3

Mijn ervaring in combi met een playbase is dat het totaal geluid beter wordt. Doordat de lage tonen meer naar de sub gaan kan de soundbar meer de nadruk leggen op het midden en hoog. Wanneer het geluid van een sub “geboem” wordt dan is dat een slechte sub. Gelukkig bij de Sonos gaat dat prima.

Nu is het een flinke uitgave en geluid is zeer persoonlijk. Wellicht ervaar je toch een mindere verbetering dan gehoopt. Het is dus zaak om te kopen bij een zaak met recht op retour. 

Badge

Klinkt goed! 

Reputatie 7
Badge +3

Wat? Het verhaal van @SimonSonos  of heb je inmiddels ook 2 subs? 😉

Hoi @Erooij en andere.
 

Een sieraad in huis. Of kun je beter spreken over sieraden in het geval van twee.

:wink:

Badge

Haha nee nog geen sub...ziet er gaaf uit…

De arc ophangen is ook nog een idee... doe ik wel meteen als ik een andere tv heb gekocht... en een smallere kabelgoot haha

Haha nee nog geen sub...ziet er gaaf uit…

De arc ophangen is ook nog een idee... doe ik wel meteen als ik een andere tv heb gekocht... en een smallere kabelgoot haha

Het aantal kabels wat daar doorheen loopt is 7, dan is dit echt de smalste.:grin:

Badge

Ok top idd, heb nu een kabelgoot die is behoorlijk dik. Gaat niet werken:) 7 kabels is ook meer dan genoeg.