Wat is een goede opstelling?

  • 24 May 2021
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb 2 vragen:

Vraag 1

ik ben net verhuisd en zoekend naar een goede opstelling. Mijn woonkamer bestaat uit 2 gedeelten. In een gedeelte bevindt zich de tv hoek en in de andere de keuken met bar en eethoek, waar ik regelmatig met mijn vrienden zit. In beide gedeelten wil ik goed geluid hebben.

Ik heb de beam, play 3 (2) en play 1. Hoe zet ik deze boxen neer en welke boxen heb ik verder nog nodig?

 

Vraag 2

Ook heb ik een play 5, maar de nieuwe sonosapp accepteert deze niet. Is hier een oplossing voor?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

 


3 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

 

Onze handleiding kan je mogelijk helpen in het bepalen van je installatie: hier indrukken.

Bij deze hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoi @Cristian N ,

Werkt niet die link.
Deze wel :wink: maar of het de goede is !

 

Hallo @SimonSonos ,

 

De link van de handleiding die ik gestuurd heb, werkt wel (bij mij tenminste) maar dit moet openbaar beschikbaar zijn. Of je kan „Sonos Handleiding” opzoeken en vervolgens heb je alle informatie bij de hand.

 

Onze handleiding kan je mogelijk helpen in het bepalen van je installatie: hier indrukken.

Bij deze hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoi @Cristian N ,

Werkt niet die link.
Deze wel :wink: maar of het de goede is !

 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Hermine en welkom op onze Sonos Community!

 

Wat je eerste vraag betreft kunnen wij hier geen exacte antwoord op geven. Je Sonos-installatie bepalen is subjectief, afhankelijk van hoe je het geluid ervaart in de kamers. Aangezien je huidige Sonos-installatie kunnen wij enkele suggesties geven. Bijvoorbeeld heb je de mogelijkheid om de Beam met de twee Play:3s bij de TV te zetten zodat je een Home-Theater opstelling hebt (soundbar + surroundspeakers). Vervolgens zou je de Play:1 in de eethoek zetten of in de keuken.

Hetzelfde geldt voor de Play:5 eerste generatie die je in de S1 App kan installeren (meer informatie hier).

 

Onze handleiding kan je mogelijk helpen in het bepalen van je installatie: hier indrukken.

Bij deze hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer