Vraag

Waarom zoveel stappen om Loudness aan of uit te zetten?

• 31 januari 2020
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sonos = luidsprekers = geluid . Waarom is het bij Sonos dan zo moeilijk gemaakt om het geluid te regelen. In mijn woonkamer heb ik een Soundbar / Sub / 2 x play 3. Gezien de buren is het niet altijd gewenst dat de loudness van de soundbar en de surroundspeakers aan staat en de SUB zijn werk mag doen. Dus elke keer als ik dat wil wijzigen moet ik wel tot 20 keer klikken om dit te regelen. Dat is toch niet normaal. Ik heb dit ooit al meermaals gemeld, maar ipv het te vereenvoudigen is het nog slechter geworden. Nu moet ik bij de instellingen nog scrollen ook om bij SOUND te geraken. 

Voor mijn play 5 en 4 x play 1 is het minder erg omdat die in verschillende kamers staan, maar ook daar is het veel vervelend geklik.

Waarom niet vanuit de “kamerknop” naar een scherm waar alle SOUND instellingen gegroepeerd staan voor die kamer?

Ben ik nu echt de enige die hier problemen mee heeft?  

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

hey Ilovesonos,

Zal het als feature-request markeren.

Zie zelf ook graag dat het kamer gedeelte meer informatie in TV-modus zou doen weergeven, zoals bijvoorbeeld of je Stereo of Dolby Digital 5.1 ontvangt van de TV.

Zo zit er ook een nightmode en spraakversterking knop in het nu afspelen menu, waar we in mijn inzien ook de loudness erbij kunnen plaatsen.

Kan helaas geen garantie geven dat wat je nu verzoekt daadwerkelijk zal verschijnen in het systeem, maar zal zorgen dat het bij de juiste afdeling onder ogen komt.

Reputatie 1
Badge

Ik ben al heel blij dat je het een kans geeft, en ook inziet dat het een gemis is. Eigenlijk is Sonostube het perfecte voorbeeld. In elke kamer één extra knop waarmee je een scherm opent waarbij de bass, treble en loudness kan geregeld worden. Dank u.

Reageer