Vraag

Waardeloze updates

• 10 september 2016
  • 10 reacties
  • 575 Bekeken

wát een nare update:
Speieso, dat je -te-regelmatig 'updates' door jr strot geduwd krijgt die de functionaliteit MINDER maken, tenzij je allerlei nieuwe apperatuur koopt...
Ik heb op vijf (5!) zakelijke lokaties Sonos systemen e n prive ook...
DUS zit ik regelmatig zonder muziek en ben ik om de haverklap controllers, laptops en macs aan het bijwerken op het moment dat ik juist gewoon MUZIEK nodig heb !!!
Ik zoek een alternatieve aanbieder en sta na 10 jaar op het punt ALLES weg te gooien en een ander merk aan te schaffen door de dlechte service.

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Vozz, eerste post en werkelijk onleesbaar.
Kunt u, als uw woede is gezakt, de post opnieuw formuleren met de problemen.
Iedereen is hier zeer bereidwillig om u te helpen.
En daarbij: dan lees je toch eerst de release notes? En als de updates je niet bevallen installeer je ze niet.
@ Tinustilburg: En dát is dus niet mogelijk....
Je systeem werkt gewoon niet meer als je niet direct update...
Reputatie 6
Badge +2
Je systeem werkt gewoon niet meer als je niet direct update...
Dat is onjuist.
Ik wou net zeggen: ik voer de update altijd pas uit als ik daar zin in heb. Het enige waar je dan tegenaan loopt, is dat er in je app staat dat er een update beschikbaar is.
En het al dan niet automatisch updaten van de app op je telefoon kun je ook aan en uit zetten, bij mijn iPhone althans.
Reputatie 4
Badge +3
Vozz even met rust laten, komt vanzelf wel weer tot bezinning...
Reputatie 5
Badge +2
Heb je al contact gehad met onze helpdesk over de problemen die optreden? Ik denk dat het beste is om toch even te bellen mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Laten we hopen dat Vozz de aanbiedingen hierboven ter harte neemt en gewoon even met de helpdesk belt.
Mijn ervaring is dat het dan snel is opgelost en dat je weer een zeer tevreden klant bent.
Mocht dat laatste niet zo zijn dan hoort iedereen het hier natuurlijk graag want dan kan iedereen daar van leren hoe het wel zou moeten.
Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar...eh...zoveel updates waarbij de muziek stopt zijn er nu toch niet, en die installeer je toch wanneer je zelf wilt ?
Hier geen problemen hoor met al die updates.
Het is wat Pjotr12 schrijft, je voert het uit als het kan.
Is dat in een winkel dan zul je 5 tot 10 minuten langer moeten wachten na sluitingstijd.
Daarna heb je er weer plezier van.

Reageer