Vraag over refurbished One.

  • 31 March 2021
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo,

ik kijk al een aantal maanden nieuwsgierig tussen de refurbished apparaten. Ik zou graag 4 x de Sonos One SL zwart aan willen schaffen, maar het product blijft steeds op ‘niet voorradig’. Kunnen jullie een inschatting geven hoe lang dit nog gaat duren en wanneer deze weer op voorraad zijn?


9 Reacties

Reputatie 7

Dat lijkt me bij refurbished apparaten wat moeilijk in te schatten, maar ik ben benieuwd wat Sonos zegt…..

Reputatie 5
Badge +3

Hi Dennis, we hebben hier als Care team geen inzicht in en we communiceren niet van te voren wat er beschikbaar zal zijn en wanneer. Verder kan ik je er niet bij helpen.

Reputatie 2
Badge +1

Geen idee of je nog op zoek bent, maar ik zou je aanraden dagelijks even op de site te kijken. Af en toe is er een refurbished One SL beschikbaar, maar dat verandert dan snel weer natuurlijk. Best logisch eigenlijk.

Ik heb na een weekje dagelijks op de site kijken afgelopen vrijdag een refurbished One SL kunnen bestellen. Vandaag ontvangen, dus nu ook Sonos in mijn keukentje. :slight_smile:

Reputatie 2
Badge +1

Op dit moment is de One (Gen 2) refurbishedleverbaar zie ik, zowel in het zwart als in het wit. Niet de SL dus, maar de versie met stembediening (dat is het enige verschil). Is dan ook wel een paar tientjes duurder dan de SL natuurlijk.

Reputatie 2
Badge +1

Nou, de zwarte is inmiddels niet meer beschikbaar zie ik. Gaat snel! De witte is op dit moment nog wel te bestellen. Snel zijn! :grinning:

Badge

De  refurbished one speakers zijn die beschadigd???????

Gebeurt er nog wat?? Hey Sonos Staff, willen jullie dat er wat verkocht wordt?

Badge

Hi Dennis, we hebben hier als Care team geen inzicht in en we communiceren niet van te voren wat er beschikbaar zal zijn en wanneer. Verder kan ik je er niet bij helpen. 

Lekker geheimzinnig 

 

Reputatie 2
Badge +1

De  refurbished one speakers zijn die beschadigd???????

Gebeurt er nog wat?? Hey Sonos Staff, willen jullie dat er wat verkocht wordt?

Ik ben niet van Sonos Staff. Kan je alleen vertellen dat mijn refurbished One SL niet van nieuw te onderscheiden is. 

Badge

Oke thanks Groenman,,,,,,,,,

 

Reageer