Beantwoord

Vraag ivm SONOS APP op de iphone 6

Ik ben sinds kort de eigenaar van een aantal sonosproducten.
Ik kan via de app in de map instellingen niet meer naar de ondermap kamerinstellingen of aqualizer . Deze zijn niet meer zichtbaar. Ik heb zelf niets aan de instellingen aangepast. Deze waren er wel tot voor het aansluiten van de playbar. Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met een software update. Ik heb al gepoogd om de app van de iphonen te verwijderen en opnieuw te installeren maar eveneens zonder succes. Ik kan dus via de app ook geen namen van kamers meer wijzigen enz. Ik las hier dat bij de beta-versies een beperkte werking is van de app maar dat je je hiervoor moet inschrijven. Ik heb dit niet gedaan voor zover ik weet. De app op mijn iphone is de versie 6.2.2
icon

Beste antwoord door Damon77 6 juni 2016, 00:11

De iOS App van Sonos heeft geen Beta, dus als je systeem op Beta staat zul je deze instellingen missen in de iOS App.
Als je componenten versie 6.3 aangeven (Instellingen => info over mijn Sonos systeem), dan hebben ze de Beta software, de enige mogelijkheid om alle instellingen aan te passen is via een niet iOS App of je af te melden van Beta en je systeem te updaten naar de laatste Final release (6.2).
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem, is dus een probleem met de software. Als je even de software voor je pc download dan kan je dit voorlopig op deze manier doen..
Hier ook op iphone zelfde probleem. Via pc lukt wel morgen bellen met sonos.
Reputatie 3
Badge +2
De iOS App van Sonos heeft geen Beta, dus als je systeem op Beta staat zul je deze instellingen missen in de iOS App.
Als je componenten versie 6.3 aangeven (Instellingen => info over mijn Sonos systeem), dan hebben ze de Beta software, de enige mogelijkheid om alle instellingen aan te passen is via een niet iOS App of je af te melden van Beta en je systeem te updaten naar de laatste Final release (6.2).
Gisteravond opgelost. Update en alles weer terug.
Gisteravond opgelost. Update en alles weer terug.. Beste hoe heb je dat gedaan? Als ik online updates doe krijg ik de melding geen update vereist en mijn probleem is nog steeds niet opgelost.

Idd al mijn apparaten staan op versie 6.3 . Ik heb mij echter nooit aangemeld voor de Beta versie.
Reputatie 6
Badge +2
Idd al mijn apparaten staan op versie 6.3 . Ik heb mij echter nooit aangemeld voor de Beta versie.
De kans dat je Sonos-software zich geheel automatisch heeft aangemeld voor de Beta is niet zo groot. Misschien heeft een andere gebruiker van je systeem dit gedaan, als je het zelf blijkbaar niet hebt gedaan.
Idd dit laatste was het probleem. Mij onduidelijk hoe dit kon. Na contact en de hulp van het callcenter is alles opgelost. Super Service.
Reputatie 6
Badge +2
Super Service.
😃
Via de pc beta versie uitgezet en afgemeld. Toen kreeg ik melding update en deed alles het weer.

Reageer