Vraag

Volume sub

• 4 February 2017
  • 18 reacties
  • 4699 Bekeken

Badge
Goededag,
Ik vraag me af of iemand weet of er verschil zit in de instelling van de sub >>>niveau verlagen en in eq bas verlagen?
Na het true play uitgevoerd te hebben ervaar ik toch wat een te zware bas uit de sub. En nu heb ik het niveau verlaagd , echter lees ik bij de handleiding van sonos dat deze functie ook de surroundspeakers verlaagd. Welke kan ik het beste gebruiken??

Groetjes joost

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

18 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ik heb juist van de eq de bass teruggeschoven en van de sub iets omhoog.
(Om de gewone speakers te ontzien van de bassen)
Maar idd, na de tuning staan de bassen ook in mijn kamer veels te zwaar.
Badge
Okay! Bedankt voor je reactie.
Dat is idd ook een mogelijkheid, als ik het goed begrijp , verlaag je met de bas in de eq , de bas voor alle speakers en met het niveau van de sub alleen het volume van de sub! Of niet?
Hallo, ook ik vind dat de sub wat te zwaar is. Na de laatste update zou ik niet meer weten hoe ik dat Jan wijzigen. Ik kan de opties niet meer vinden om de sub aan te passen. Doe ik iets verkeerd?
Badge
Louis

Als je op de kamer staat die je wilt instellen heb je naast de naam een driehoekje met de punt naar beneden, klik hier op. Dan verschijnd er rechtonder een tandwieltje!
Reputatie 3
Badge +2
Okay! Bedankt voor je reactie.
Dat is idd ook een mogelijkheid, als ik het goed begrijp , verlaag je met de bas in de eq , de bas voor alle speakers en met het niveau van de sub alleen het volume van de sub! Of niet?

Je bracht me aan het twijfelen.......lol
Ik heb het hier zitten uittesten, maar beide schuiven (volume sub en bas in eq) lijken de bas van de sub en van de andere speakers te bedienen en verschil ontdek ik er niet in 😉
Als ik op het driehoekje druk krijg ik dit:
Reputatie 3
Badge +2
Instellingen, instellingen kamer, "naam jouw kamer", geavanceerde audio, instellingen sub
Hallo Reinier, Dank je wel maar 'instellingen kamer' vind ik niet in 'instellingen'. Zie afbeelding. Ik heb de Apple ook al opnieuw geïnstalleerd maar dat bracht geen verandering.

'
Reputatie 3
Badge +2
Das vaag ;)
Dat is ios? Laatste versie?
Sonos app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Sonos 7.1 neem ik aan?
Ik zit niet thuis, maar zal vanavond een screenshot maken hoe het er bij mij op de iis app uitziet.
IOS 10.2.1
Sonos app inderdaad al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Sonos 7.1
Een raadsel.
Een sonos app op mijn Samsung telefoon geïnstalleerd en daarop kon het wel via instellingen, instellingen kamer, huiskamer(+sub+lz+rz). Toch vreemd dat het niet via de iOS app wilde. Maar probleem vooralsnog dus kunnen verhelpen met de Android app.
Badge
Vreemd verhaal! Ios is overal het zelfde toch
Tja, de schermafdrukken zijn toch echt van mijn iPad
Reputatie 3
Badge +2
Mijn ipad op ios 10.2.1 sonos 7.1
Ja, zo zag hij er bij mij ook altijd uit maar nadat ik thrueplay tuning had gebruikt krijg ik dus dit:
Maar met de Android app werkt het wel zo ls gezegd. Vreemd.
Badge
Ik zou een de controller opnieuw instellen!
Reputatie 5
Badge +2
............werkt het wel zo ls gezegd. Vreemd.

Zou je voor mij een diagnose in willen sturen vanaf je IOS device? Post je bevestiging's nummer hier, dan kijk ik het even na.