Vraag

Vertraging Play 1 en receiver

• 18 december 2019
  • 6 reacties
  • 245 Bekeken

Ik heb sinds een aantal maanden twee Sonos one speaker als extra paar in de eetkamer. Mijn versterker Denon avr x3500 staat in de woonkamer met 5.1 bekabelde speakers. Ik speel muziek meestal via AirPlay van computer naar versterker. Vreemd genoeg loopt het niet geheel synchroon. De bekabelde speaker zijn een fractie later, dan de sonos speakers. Alles zit natuurlijk op hetzelfde wifikanaal. In mijn receiver kan ik de audio vertragen, maar waarom biedt de Sonos app dit niet (althans niet gevonden als tweede speakerset)?  Is dit probleem oplosbaar?

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Bert, met een diagnose kunnen we je systeem uitlezen en mogelijk het probleem achterhalen. 

Volg graag de volgende stappen in de app om een diagnose te maken:
Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden.
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Als je het nummer dat in beeld verschijnt hier kan plaatsen kunnen wij het uitlezen.

Hoi bedankt voor de reactie. Het nummer na diagnose is 1831677138. Bedankt. (overigens zou het mooi zijn als Sonos ook een vertragingsfunctie zou hebben, want dan was het probleem zo opgelost. Maar dank voor de hulp. Groeten van Bert

Reputatie 7
Badge +2

We waren in de aanname dat je een Sonos Connect of Sonos Port in huis hebt, deze is gemaakt om synchroon te spelen met bijvoorbeeld je Sonos eetkamer speakers, waarin dit Sonos Connect of Port product de aangesloten versterker van audio zal voorzien.

Wij kunnen niet garanderen dat andere merk producten synchroon functioneren met de rest van de producten die wel van Sonos zijn.

Okay, bedankt. Ik ga dus maar weer gewoon op bedraad over. Ik vind eigenlijk wel dat dit bij aanschaf goed gecommuniceerd moet worden. 

Ik kom er net achter dan Denon met nieuwe speakers is gekomen die Airplay ondersteunen en met Heos kunnen communiceren. Dat zal mijn problemen oplossen. Wel jammer van de aanschaf van extra speakers. 

Reputatie 7
Badge +2

Sonos is altijd alleen synchroon met Sonos geweest, net zoals Google alleen synchroon is met Google.

Om hier aan toe te voegen, Heos is Denon.

Mocht dit wel goed voor je werken, dan wens ik je hier uiteraard veel luister-plezier van.

Reageer