Vraag

True play

• 10 januari 2017
  • 12 reacties
  • 315 Bekeken

Sinds enkele weken heb ik de play 5 en ik ben uiterst tevreden. Echter lees ik dat je het geluid via de app True Play nog beter kan regelen. Jammer dat dit niet mogelijk is met Android!!! Is er iemand die een oplossing heeft?

12 Reacties

Reputatie 1
Badge
Iphone ophalen
Reputatie 6
Badge +2
Is er iemand die een oplossing heeft?
Je kunt een iPhone lenen, Trueplay calibreren (duurt ca. 10 minuten) en de iPhone teruggeven. Calibreren van Trueplay is eenmalig, dus je hebt de iPhone na die ene keer in beginsel nooit meer nodig - tenzij je de Play:5 op een andere plaats neerzet, dan moet Trueplay opnieuw worden gecalibreerd.
Reputatie 1
Badge
Klopt helaas niet, blijft verbeteren. Tenminste dat wordt aangegeven, of je het hoort is een 2e
Reputatie 6
Badge +2
Klopt helaas niet
Wat precies klopt niet?
Reputatie 1
Badge
Dat je de iphone niet meer nodig zou hebben. Je hebt toestemming gegeven dat sonos met je microfoon meeluistert. Zal dit dus ook doen voor de verbeteringen.
Reputatie 6
Badge +2
Je hebt toestemming gegeven dat sonos met je microfoon meeluistert. Zal dit dus ook doen voor de verbeteringen.
Waar op de Sonos-site heb je dit gelezen?
Reputatie 1
Badge
Tune eens, kijken wat de app daarna aangeeft.
Reputatie 6
Badge +2
Tune eens, kijken wat de app daarna aangeeft.
Dat heb ik gedaan. Wat jij zegt is domweg niet waar. Mocht je in de feiten zijn geïnteresseerd, kijk dan hier.
Reputatie 1
Badge

Reputatie 6
Badge +2
Ik lees in je afbeelding helemaal niet dat er 'toestemming is gegeven dat sonos met je microfoon meeluistert', zoals je schreef. Zolang je geen betere onderbouwing levert, blijf ik dus van mening dat je onwaarheid schrijft.
Reputatie 1
Badge
Dat heb je al eerder gedaan, anders kan je ook niet tunen.
Reputatie 6
Badge +2
Je herhaalt jezelf zonder nieuwe feiten of onderbouwing. Je verspreidt onjuiste informatie over hoe Sonos handelt. Mij dunkt dat je daarmee zou moeten stoppen.

Reageer