Testtijd Sonos Beta

  • 17 June 2022
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben Sonos Beta tester. Weet iemand hoe lang de testtijd van Sonos Beta is? En ik zou graag willen weten of je het product mag houden of moet het na de testtijd teruggestuurd worden?

 

Groeten, Elke


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Hoi @elkejongen,

Daarvoor kun je terecht op Sonos Beta Community Home 
Je zou toch denken als je een Beta gebruiker bent, dat je weet waar je met je vragen en opmerkingen terecht kunt.
Ik zou zeggen vraag het daar eens aan een medewerker die de Beta gebruikers begeleid in hun testen.
Veel Succes.

Deze vragen heb ik al gesteld op Sonos Beta Community Home. Maar ze kunnen er geen antwoord op geven. Daarom wilde ik vragen of iemand hier ervaring mee heeft. 

Deze vragen heb ik al gesteld op Sonos Beta Community Home. Maar ze kunnen er geen antwoord op geven. Daarom wilde ik vragen of iemand hier ervaring mee heeft. 

Vreemd, ik krijg altijd antwoord op de vragen die ik stel.

Badge +1

Dat zijn al twee testers die hier bekend maken dat ze Beta Tester zijn, terwijl artikel 1e van de recitals toch echt zegt dat de dit geheim moet houden, hetgeen voor mij dus een reden was om dit niet te doen.

Dat zijn al twee testers die hier bekend maken dat ze Beta Tester zijn, terwijl artikel 1e van de recitals toch echt zegt dat de dit geheim moet houden, hetgeen voor mij dus een reden was om dit niet te doen.

Voor al u antwoorden op u vragen.
Waar kan jij lezen dat ik een tester ben @wijo 

Badge +1

Kennelijk heb ik je opmerking dat je altijd antwoord krijgt ten onrechte geinterpreteerd als antwoord in de Beta site.

Excuses als ik dat verkeerd had.

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allen, 

@elkejongen Ik zie dat je een Beta gerelateerde vraag post op de publieke community.

Ik wil bij deze benadrukken dat voor alle beta-gerelateerde vragen en/of opmerkingen, de Beta Community de enige juiste plek is. 

Beta gerelateerde vragen en/of discussies mogen niet worden besproken via de publieke community!