Vraag

Storing Connect ZP80

  • 3 January 2020
  • 3 reacties
  • 526 Bekeken

Badge

Ik heb meerdere sonos componenten. Die werken allemaal prima. Maar met de Connect ZP80 heb ik problemen. Ik heb alles al geprobeerd qua instellingen. Ook bedraad aangesloten. Maar na een seconde op 20 valt het geluid weg.
 

Als ik wat heen en weer schuif met de volumesxhuif heb ik weer heel even muziek. Zou het kunnen zijn dat de Connect domweg stuk is ? ik heb ook al contact gehad met Sonos maar die kwamen ook niet echt verder dan dat het aan mijn wifi zou liggen. Ik heb uitgelegd dat het ook niet werkt als ik hem bedraad gebruik.

De beloofde mail met een casenummer heb ik helaas niet mogen ontvangen.

Is er iemand met hetzelfde probleem of dezelfde ervaring ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Dag Everhard,

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb de ZP80 aangesloten op een Bose 123 en sinds kort komt er geen geluid uit wanneer ik deze zone selecteer. Mijn ZP80 is ongeveer 12 jaar oud dus ik denk dat hij is overleden..

Groet,

Marcel

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb meerdere sonos componenten. Die werken allemaal prima. Maar met de Connect ZP80 heb ik problemen. Ik heb alles al geprobeerd qua instellingen. Ook bedraad aangesloten. Maar na een seconde op 20 valt het geluid weg.
 

Als ik wat heen en weer schuif met de volumesxhuif heb ik weer heel even muziek. Zou het kunnen zijn dat de Connect domweg stuk is ? ik heb ook al contact gehad met Sonos maar die kwamen ook niet echt verder dan dat het aan mijn wifi zou liggen. Ik heb uitgelegd dat het ook niet werkt als ik hem bedraad gebruik.

De beloofde mail met een casenummer heb ik helaas niet mogen ontvangen.

Is er iemand met hetzelfde probleem of dezelfde ervaring ?

Zie dat de mail wel is uitgezonden, daarom ook jammer om te horen dat deze niet door je ontvangen is.

Wil je toch verzoeken ons nogmaals te bellen, en wanneer je contact hebt, te refereren aan ticket: 01419335

Ook ik lijk het zelfde probleem te hebben met 2 van de ZP80 units die zijn aangesloten op twee afzonderlijke NAD eindversterkers. Na een halve minuut valt het geluid weg maar als ik het volume op en neer beweeg komt het tijdelijk heel even terug. Wat te doen?