Speakers voor 1 telefoon

• 1 March 2015
  • 5 reacties
  • 1034 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nieuwe sonos speakers voor in mijn kamer, helemaal geweldig en dat vind mijn broertje ook om steeds nummers te wijzigen.

Is er een mogelijkheid om een speaker te beperken dat het alleen door mijn telefoon bestuurd kan worden?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 2
Dan moet je die ene speaker Resetten. Stekker eruit mute ingedrukt houden en de stekker erin. Aantal seconde wachten (volgens mij gaat de led oranje knipperen), dan loslaten en wachten tot de speaker is opgestart. Daarna die speaker aansluiten of bedraad of dmv bridge/boost en zo een eigen netwerk maken. Daarna deze aanmelden op je eigen telefoon.
Als je spotify gebruikt op het bestaande sonosinstallatie, kun je die niet gebruiken op je eigen sonos. Succes
Reputatie 3
Badge +2
Dan moet je die ene speaker Resetten. Stekker eruit mute ingedrukt houden en de stekker erin. Aantal seconde wachten (volgens mij gaat de led oranje knipperen), dan loslaten en wachten tot de speaker is opgestart. Daarna die speaker aansluiten of bedraad of dmv bridge/boost en zo een eigen netwerk maken. Daarna deze aanmelden op je eigen telefoon.
Als je spotify gebruikt op het bestaande sonosinstallatie, kun je die niet gebruiken op je eigen sonos. Succes

Dit advies behelst het hard resetten van een Sonoscomponent en dat lost het probleem niet op. Daarnaast verlies je door een harde reset alle systeeminstellingen - niet doen dus. Wat je wel kunt doen is de Sonosinstallatie op een eigen subnet zetten (vergt enige netwerkexpertise en is dus niet geschikt voor reguliere gebruikers).
Reputatie 2
En wat is dan het probleem, gewoon opnieuw installeren op het nieuwe netwerk. Dit gaat net zoals dat je het product net gekocht hebt en installeerd.
Reputatie 3
Badge +2
En wat is dan het probleem

Het probleem is dat jouw oplossing (een harde reset) geen oplossing is voor het door de OP geschetste probleem van de toegankelijkheid van een Sonoscomponent.

gewoon opnieuw installeren op het nieuwe netwerk.

Hoe weet je dat er een 'nieuw netwerk' is? Daarover spreekt de OP niet.
Reputatie 2
Het probleem is dat jouw oplossing (een harde reset) geen oplossing is voor het door de OP geschetste probleem van de toegankelijkheid van een Sonoscomponent.

Hoe weet je dat er een 'nieuw netwerk' is? Daarover spreekt de OP niet.

Je maakt een "nieuw netwerk" mbv die ene speaker en de app. Buiten het bestaande systeem. Zo kan dan deze speaker alleen bediend worden