Vraag

speakers vallen wel

• 13 januari 2020
  • 9 reacties
  • 305 Bekeken

Badge

Heb diverse play 1 , sonos one en symfonisk speakers. Regelmatig valt geluid weg op meerdere speakers maar soms gaat het ook dagen goed. Probleem speelt met tune in internetradio maar ook met spotify. Probleem momenteel weer aanwezig. Ik heb sonos rapport verstuurd : 1397242034

kan iemand van sonos hier naar kijken?

ik heb ziggo internet met een ASUS router erachter 

9 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey Wilco,

Bedankt voor het gelijk meesturen van de diagnose.

Nu zie ik daar niet rechtstreeks iets in wat op dit moment verkeerd gaat, zou je willen vragen om een diagnose binnen 20 minuten te maken nadat je het probleem opmerkt.

Ook wil ik daarbij zeggen dat als je een Asus router gebruikt er soms wel eens Airtime Fairness wilt aanstaan, deze kan soms wel eens vervelend doen en raad je ook aan om die uit te zetten.

Badge

Thanks , ik ga vanavond ermee aan de slag.

Badge

Probleem blijft terugkomen. Reboot van router geeft soms oplossing maar na paar dagen keert het weer terug. Enig idee? Ik wil best de router vervangen maar is er dan een type bekend wat goed werkt met sonos?

Reputatie 7
Badge +2

Wil je verzoeken onze support afdeling te bellen zodat we dieper onderzoek kunnen doen.

Badge

Zojuist weer aantal maal wegvallende speaker bij luisteren internetradio. Ditmaal de symfonisk speaker.

Diagnose verzonden :1647983011

Is daar iets te zien?

Badge

Zojuist weer aantal maal maal wegvallende internetradio op de symfonisk. Diagnose 127884980

hopelijk is daar iets op de zien?

Reputatie 3
Badge +2

Hey Wilco, 

Misschien een idee om hier eens telefonisch contact over op te nemen?

Dan kunnen we je veel beter en sneller helpen.

Badge

Hoi, ik ben niet zo van het bellen… :-(

ik hoop dat ik toch op deze manier geholpen kan worden? 
sinds gisteravond heb ik 1 speaker via ethernet aangesloten en werkt het hele systeem via sonosnet. Zojuist toch weer een drop-out gehad op de symfonisk speaker. Lijkt toch dat het daar iets mee van doen heeft. kunnen jullie nog eens kijken? Heb weer diagnostische info verzonden, enkele minuten na de drop-out. 503169440

extra info, ik heb een Ziggo abonnement, ziggo modem staat in bridge modus. Daarachter heb ik een ASUS ac68u router. AirTime Fairness heb ik uitgezet op de router. Omdat dat niet hielp heb ik sonosnet aangezet maar helaas helpt dat ook niet. Terwijl ik dit typ heb ik ondertussen een nieuwe drop-out gehad. Op de andere speakers gaat het laatste tijd goed (in het verleden niet) . Nu gaat het voornamelijk mis met symfonisk

Reputatie 7
Badge +2

De reden dat we vragen in te bellen, is omdat het forum niet door ons gebruikt word voor het technischere support wat we vaak leveren.

Het forum is voor gebruikers om met elkaar in contact te kunnen treden.

Via email/telefoon hebben we een degelijk registratie programma waarin we een probleem goed kunnen documenteren, en ook veel beter kunnen assisteren in het vinden van een oplossing.

Reageer