Sony versus SONOS

• 7 February 2015
  • 3 reacties
  • 1279 Bekeken

Reputatie 2
Beste mensen,

ik heb vorige week een nieuwe TV gekocht. Een Sony KDL-40W605b. Een prima beeld maar een belabberd geluid. Nu heb ik twee play 5's in de woonkamer staan. Nu is mijn vraag of ik deze twee play 5's kan koppelen aan mijn nieuwe TV. Ik weet dat dit kan met een kabeltje maar kan het ook draadloos? Bovendien zou het erg fijn zijn als ik het volume kan bedienen met de afstandsbediening van de TV en nog beter, die van mijn UPC-horizon mediabox. Kan iemand van de formuleren hier in adviseren? Alvast heel erg bedankt!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

TV geluid draadloosn aar Play5 kan niet. Maar voor jij zou een Playbar handig zijn. Weliswaar is ook deze niet draadloos aan de TV aangesloten, maar omdat de Playbar normaliter rechtstreeks voor de TV te staan komt maakt het kabeltje niet uit. Bovendien kun je bij een Playbar het volume met elke willekeurige afstandsbediening instellen. En je hebt meteen twee Play5 ter beschikking voor andere kamers.
Reputatie 2
Vandaag contact gehad met Sonos-ondersteuning. Je kunt de Play 5 aan een tv koppelen. Niet draadloos maar wel met een kabeltje. Kies de hoofdtelefoonaansluiting van je tv. Steek de kabel in die aansluiting en koppel hem aan de audioingang van de Play 5. Via instellingen in de Sonos-app kan je nu het geluid via de boxen laten spelen. Het volume kan geregeld worden via de afstandsbediening van je tv.
Graag gedaan.