Vraag

Sonos Service Region

  • 16 March 2021
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Hi allemaal,

Ik zag onder het kopje Retourneren staan dat SONOS producten zelf ophaalt zodra je iets retourneert (https://www.sonos.com/nl-nl/legal/sonos-service-region). In de retourneringsinstructies lees ik echter dat je zelf verantwoordelijk bent voor de retournering.

Is dit beleid nu aangepast wegens COVID of haalt SONOS nog steeds de producten bij jou thuis op zodra je iets wil retourneren?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat we bedoelen met dat je zelf verantwoordelijk bent dat je zelf de afspraak aanmaakt bij het koeriersbedrijf. Je krijgt nog altijd een voorbetaald label via de mail dat je kunt gebruiken om je speaker (zowel binnen als buiten garantie) kosteloos kunt opsturen.

 

Ook als je een speaker wilt terugsturen binnen het ‘100 dagen niet goed geld terug’ beleid volgens we hetzelfde proces. Je kunt via een voorbetaald label de speaker thuis laten ophalen. 

 

Ik wil er gelijk bijzeggen dat het pakket naar Polen moet worden verstuurd. We krijgen soms klanten die dit willen bevestigen omdat ze denken dat het servicecentrum in Nederland zit.