Vraag

sonos s2 update

• 9 juli 2020
  • 3 reacties
  • 430 Bekeken

Sinds enkele weken updat naar s2 gedaan.

Sonos S2 is traag. Mijn twee Sonos One’s worden zeer traag herkend bij het openen van de app. De muziek valt geregeld gewoon uit. Begint dan weer terug zonder reden. Of er wordt soms zelfs helemaal geen connectie gemaakt. Het lijkt niet aan mijn wifi te liggen dus…

Verder is het nu vaak niet mogelijk om rechtstreeks uit spotify de Sonos aan te sturen. Dit kon in het verleden wel.

Ik heb nu wat spijt van de update. Kan ik nog terug?

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Zo telezen toch een verbindingsprobleem. Al eens alles, incl. router, opnieuw opgestart?

Mocht dat alles toch niet geholpen hebben dan zou ik een diagnose maken en contact opnemen met Sonos om deze uit te lezen. Het nummer van de diagnose hier plaatsen kan ook, maar je weet nooit wanneer een Sonosmedewerker  meeleest om deze uit te lezen.

Kijk daarom wacht ik met updaten, helemaal dat je niet terug kan naar S1.
Hopelijk wordt het snel opgelost.

Badge +1

Hier ook sinds ik wil update heb ik  geen geluid meer, alles naar de fabrieksinstellingen gereset maar de Sonos producten worden niet meer gevonden, de app zegt de spullen te moeten update en blijft daarin hangen, iets anders werkt niet kan alleen maar updaten en dat werkt niet foutcode 1002

Reageer