Vraag

Sonos Roam niet meer uit te krijgen

  • 27 June 2021
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

Badge +1

Hallo,

 

Vandaag was ik aan het luisteren naar muziek via de Roam.

Na een tijdje ging de muziek uit en ging er een oranje lampje knipperen.

Ik krijg hem niet meer uit.

Wat ik ook doe, aan/uit knop ingedrukt houden, kort indrukken, hij blijft oranje knipperen.

Ook als ik hem draadloos oplaad blijft ie oranje knipperen.

Als ik hem bedraad oplaad gaat het lampje uit.

Na een half uur heb ik hem van de bedrade lader gehaald en geprobeerd hem te benaderen.

Na een korte tijd gaat het oranje lampje constant branden en korte tijd daarna gaat ie weer knipperen.

Krijg hem niet meer aan de praat.

Iemand nog een idee??

 

Groetjes.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

@Jeroen V 

Ja, het is goed gekomen 😊 we hebben na enig aandringen toch nog een retour etiket ontvangen.

 

Nadat we de Roam geretourneerd hebben, kregen we wèl snel bericht dat de nieuwe Roam onderweg was. Die hebben we inmiddels binnen en het nieuwe exemplaar is nog niet uitgevallen. Wellicht worden we toch nog fan van de Roam 😉

Reputatie 4
Badge +1

@ErikKr 

 

Goedemorgen.

Heb je uit eindelijk je retourticket wel ontvangen?

Mijn Roam viel steeds uit na pakweg een kwartiertje; ik heb heel vaak contact gehad met de klantenservice die me wel vriendelijk te woord stond, maar niet echt hielp: ik moest de Roam opnieuw installeren, een factory reset uitvoeren, firmware updaten, mijn thuis netwerk opnieuw installeren... Ieder contact (alleen mogelijk tijdens kantoor-uren) duurde zeker een uur en loste het probleem niet op. Na een wat bozere mail met het verzoek het apparaat om te ruilen, werd 'na nog eens de diagnostische rapporten te bestuderen' erkend dat de Roam een hardware probleem heeft en toegezegd dat deze omgeruild zou worden. Hiertoe dien ik eerst mijn huidige Roam terug te sturen, uitsluitend via het prepaid retour etiket dat mij toegestuurd zou worden.

 

Nou ja, ik wacht nu dus al een maand op dat retour etiket 🙈 ik heb hier nu driemaal contact over gehad met de klantenservice die driemaal aangegeven heeft niks anders te kunnen doen dan een "interne escalatie" aanmaken waarna ik snel het retour etiket per mail moet ontvangen - wat vervolgens dus niet gebeurt. Op de Roam is inmiddels het rode lampje gaan knipperen en het apparaat doet helemaal niets meer.

 

De Roam leek een leuke uitbreiding te kunnen zijn voor ons Sonos systeem waar we best enthousiast over waren, maar zorgt er zo voor dat we steeds minder vertrouwen hebben in de Sonos producten en service...

 

 

 

Reputatie 7

Hier kun je meer info vinden over de lampjes: Sonos-ledlampjes | Sonos

Reputatie 7
Badge +3

https://support.sonos.com/s/article/226?language=nl_NL
en

https://support.sonos.com/s/article/3636?language=nl_NL

Badge +1

🙈 hij knippert rood.

Kom er met geen mogelijkheid meer in.