Sonos Radio HD


Reputatie 7
Badge +3

Ik zag dat we ons kunnen abonneren op Sonos Radio HD. Persoonlijk verwacht ik niet heel veel verschil, maar het is altijd het proberen waard met een maandje gratis.

Oeps…… dat blijkt toch niet zo eenvoudig, je moet je uiteraard eerst registreren en een betaalmethode selecteren. Dan wordt het lastig, er worden alleen creditcard betalingen geaccepteerd. Ben ik nu zo ouderwets of is Sonos niet echt flexibel in zijn betaalmethodes? 
Het proberen gaat mij dus niet lukken, geen creditcard.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

19 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk ook niet dat je verschil hoort. Hoe voeg je deze service eigenlijk toe in Sonos ?

Reputatie 7
Badge +3

In de app kiezen voor Sonos Radio en dan staat er bovenin een regel met info.

Overigens zie ik nu ook een banner boven het forum. 

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij staat niks, misschien gefaseerde uitrol.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien app opnieuw openen?

 

Reputatie 7
Badge +3

En waarom zou je gefaseerd uitrollen wanneer je bij voorbaat een groep uitsluit. 😉

Reputatie 6
Badge +3

Even de (IoS) app opnieuw geopend, paarse balkje ontbreekt, voor de rest identiek.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie ook bij mijn profiel een optie “abonnementen” met info over Sonos Radio HD. 

 

Hoi @Erooij en @Eddie the Eagle 
 

Ik zie ook bij mijn profiel een optie “abonnementen” met info over Sonos Radio HD. 

 

Ik ook, nu nog een creditkaart regelen.:wink: Dus niet.
Jammer dat ze geen rekening houden met mensen die geen creditcard hebben.
Ook jammer dat het niet eenmalig via Ideal kan, en dan via automatisch betaling.
Geen HD Radio van Sonos dus.
:joy:

Reputatie 7
Badge +3

Zal er ook zeker geen creditcard voor aanschaffen 😂

Ik was benieuwd of het nu echt een verschil zou brengen omdat ik al prima tevreden ben met wat ik heb. Het moet echt beter worden wil ik überhaupt tot een abbo overgaan, maar ook dat is nu niet te testen. Gemiste kans van Sonos, of zou het echt niet hoorbaar zijn 🥴

Reputatie 1
Badge +2

Hallo en goedemorgen @Eddie the Eagle @Erooij en @SimonSonos!

 

Blij om te horen dat er vragen en interesse is over de nieuwe beschikbaarheid van de Sonos Radio HD in Nederland. Daarvoor zal ik hier even Sonos Radio HD uitleggen.

 

Sonos Radio HD is een premium muziek- / radiodienst voor Sonos Radio die een hogere geluidskwaliteit en reclamevrij zenders meebrengt voor een betere ervaring met Sonos. Om dit even te verduidelijken, heb je enkel op de Sonos beheerde stations een hogere geluidskwaliteit ( FLAC (Free Lossless Audio Codec), of lossless, CD-geluidskwaliteit van 16-bit/44.1 kHz), kan je nummers overslaan en er is geen reclame . Ook belangrijk krijg je toegang tot speciale beheerde stations zoals Dolly Parton en Brian Eno bijvoorbeeld.

Wat de betalingsmiddelen betreft, hebben wij het geadresseerd bij het geschikte team dat wij graag ook andere betalingsmogelijkheden zien. Momenteel kunnen wij geen uitspraak doen of het gewijzigd wordt. Zodra er een update is, komen we er wel op terug.

Met betrekking tot je vraag @Eddie the Eagle over de banner, wil ik je vragen of je Sonos-account op Nederland staat geregistreerd zodat je de banner ook in de Sonos App kan zien. Graag verneem ik van je.

 

Voor meer informatie zet ik hier deze artikel op onze supportpagina: hier indrukken.

Reputatie 7
Badge +3

@Cristian N, Fijn dat je Sonos Radio nog eens uitlegt, maar deze info is vrij simpel te vinden binnen jullie pagina’s. Hier gaat het in dit verhaal ook helemaal niet om.

Ook fijn dat je de opmerking over de betaal methoden doorgeeft aan de betrokken afdeling. Jammer genoeg herken ik dit uit vele andere soorten berichten en zie je er eigenlijk zelden een vervolg op. Ik mag toch aannemen dat er iemand binnen Sonos het besef heeft dat het in Nederland niet gebruikelijk, beter gezegd niet normaal, is dat er alleen met creditcard betaald kan worden. Of gaat er pas een lichtje branden wanneer na een jaar blijkt dat het abonnement toch niet zo’n succes is. 
Overigens verwacht ik er hier toch niet veel van gezien het aanbod tegen een stevige prijs en totaal niet op Nederland gericht (enkele uitzondering daargelaten). Voor mij persoonlijk was het ook vooral de nieuwsgierigheid of je nu echt verschil zou horen. 

Hoi @Erooij En anderen

 

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

@Erooij heeft helemaal gelijk, zeker wat de creditcard betreft. Te gemakkelijke methode om grip op je financiële zaken kwijt te raken.

😎

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@SimonSonos, Ik heb het vermoeden dat Sonos zelf ook niet geheel achter Sonos Radio staat buiten Amerika en de drempel daarom ook maar hoog maakt. Dan ebt de vraag vanzelf weg. Er zijn zo ontzettend veel betere alternatieven en zeker gezien de prijsstelling. 
Ik zet nog maar eens een plaatje op van Dolly Parton 😂

Hoi @Erooij 
 

@SimonSonos
Ik zet nog maar eens een plaatje op van Dolly Parton 😂


 

Ieuw

:wink:

Reputatie 7
Badge +3

Deze is toch van mindere kwaliteit. Zeker geen HD. Zeker ook geen creditcard 🥴

Hi @Erooij 

 

Deze is toch van mindere kwaliteit. Zeker geen HD. Zeker ook geen creditcard 🥴

Nee, maar wel veel goede muziek. :joy:

Reputatie 6
Badge +3

Met betrekking tot je vraag @Eddie the Eagle over de banner, wil ik je vragen of je Sonos-account op Nederland staat geregistreerd zodat je de banner ook in de Sonos App kan zien. Graag verneem ik van je.

Even gecontroleerd, account staat op NL en nog steeds geen banner in de IoS app.

Reputatie 7
Badge +3

Hebben we iemand met een creditcard kan hij geen selectie maken. 😂

Ze willen gewoon geen abonnees. 😉

Hoi Allemaal,

Berichtje gestuurd naar Sonos.
Hun Antwoord.

Beste Genetic,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Sonos.

Dat is inderdaad vervelend. Ik heb de feedback doorgestuurd, hopelijk in de toekomst zal het met iDeal wel mogelijk zijn, vooral omdat het zo populair is in Nederland om daarmee te betalen.

Met vriendelijke groet,

______
Benjamin
Sonos | Sales experience team