Vraag

Sonos profiel

• 17 november 2019
  • 13 reacties
  • 207 Bekeken

Badge

Hi team,
Hoe kan ik speakers verwijderen uit mijn Sonos profiel?

Greetz,
Jos

13 Reacties

Badge +1

Links bovenin klikken op Sonos,  dan klikken op verwijderen.

Speaker loskoppelen, software opnieuw installeren.

Badge

Bedankt voor de reactie.
Sorry, linksboven staat geen Sonos in mijn profiel, kan verder nergens een optie “Verwijderen” vinden.

Badge +1

Met welk app/pc/os?

Badge

Win7, FireFox

Badge +1

Dan de sonos software de-installeren, speaker verwijderen en opnieuw installeren.

Reputatie 7
Badge +2

@jmbouma refereer je aan je profiel als je zou inloggen op www.sonos.com?

In principe blijven je producten hier zichtbaar, totdat het product op een ander mail adres geregistreerd zou worden, bijvoorbeeld omdat je het 2ehands verkocht zou hebben.

Mocht je de speaker van ‘t stroom nemen en opbergen, dan zal het profiel op onze website je speaker doen blijven weergeven.

Badge

Hi Tim,

Ze worden daar niet geregistreerd onder een ander Sonos profiel, dus zouden ze blijven staan bij mij.

En indien ik de software dëinstalleer blijven ze op m’n profiel zichtbaar, ben daarom benieuwd wat de opties zijn. Is het een optie om mn Sonos profiel te resetten oid?

Greetz,

Reputatie 7
Badge +2

Nee, de enige optie om ze te doen laten verdwijnen is door een registratie op een ander mail adres.

Ze staan op jou profiel, omdat wij van Sonos er vanuit gaan dat jij de eigenaar bent en hiervoor ook je email adres hebt opgegeven ter registratie.

Dat je ze van het stroom zou nemen, of zou je de app afsluiten, dit zal er niet voor zorgen dat ze ook van je profiel verdwijnen.

Badge

Dat je ze van het stroom zou nemen, of zou je de app afsluiten, dit zal er niet voor zorgen dat ze ook van je profiel verdwijnen.

Dat snap ik en is bekend, vandaar de vraag om mijn Sonos account te resetten/verwijderen zodat ik opnieuw kan registreren. Is dat een optie?

Reputatie 7
Badge +2

Dat snap ik en is bekend, vandaar de vraag om mijn Sonos account te resetten/verwijderen zodat ik opnieuw kan registreren. Is dat een optie?

Dat zou betekenen dat we het start datum van je garantie van de speaker zouden moeten verwijderen, iets wat niet zal gebeuren.

Badge

Hangt de garantie af van moment van registreren? Das apart, zou je registreren uitstellen verschuift de garantie ook mee.

Dan houdt het op, iig bedankt voor de inzet.

Reputatie 7
Badge +2

Nee en Ja, officieel word er gekeken naar de aankoop datum, maar bij Sonos zijn we de moeilijkste niet en zullen we vaak naar registratie datum kijken mits deze wel in de buurt van de verkoop datum ligt.

Het is niet altijd te achterhalen wanneer de Sonos bij een dealer gekocht is als je het zou vergelijken met eigen verkoop via www.sonos.com.

Zo zal de dealer altijd naar het bonnetje kijken van de aankoop, terwijl wij vaak kijken naar de registratie datum, waarin je mogelijk een iets langere garantie periode zou kunnen ervaren.

Er zit wel een verschil tussen het aankopen bij een dealer, en 2 maanden later pas uit de doos halen en installeren/registreren, naast dat de Sonos apparatuur in 2017 aan de dealer geleverd is, en pas in 2019 geregistreerd word door de klant.

Als rule of thumb gaan we er volgensmij vanuit dat een dealer binnen 3 maanden zijn voorraad weet te verkopen.

In sommige gevallen zullen we ook verzoeken contact op te nemen met het punt van aankoop ipv via ons, maar in de meeste gevallen helpen we je graag verder.

Zal niet ontkennen dat wij mogelijk in het verleden iets binnen garantie behandelde terwijl de dealer het a.d.h. van het bonnetje als buiten garantie zou behandelen.

Zo kan ‘t ook dat als de dealer het voor je zou innemen, en via ons verder gaat regelen, ook de dealer mogelijk een binnen garantie zou zien verschijnen terwijl vanuit zijn perspectief het eigenlijk buiten garantie had gevallen.

Wel leuke meevaller als de klant geen prijs-opgave te zien krijgt terwijl de dealer had aangekaart dat er mogelijk kosten aan verbonden zou staan.

Badge

Okee, bedankt voor de uitleg. Het helpt mij helaas niet ;-)

Greetz

Reageer