Beantwoord

sonos play5 [gen1] gaat niet meer aan

• 23 juni 2019
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

goeiendag allemaal ik had een vraag naar sonos toe, ik maak al jaren goed gebruik van jullie speaker en ben een hele tevreden klant maar helaas heb ik een stroomstoring gehad en doet mijn sonos speaker het niet meer en ik heb het jammer genoeg financieel niet zo breed om 123 een nieuwe te kopen, ik heb echter nog nooit problemen gehad met deze sonos speaker en is ook de eerste keer dat dit gebeurt, ik hoop dat ik met dit bericht verder geholpen kan worden.
Het zou zeker jammer zijn als ie niet meer gebruikt kan worden financieel kan geen nieuwe halen.

groetjes lilly
icon

Beste antwoord door Tim S 25 juni 2019, 10:53

We zien inderdaad het diagnose nummer graag tegemoet alvorens we iets concreets over de situatie kunnen melden.
Zie je wel nog led-activiteit op de speaker? of is hij volledig dood?
Al andere kabel getest op de speaker om te zien of hij dan wel aangaat?
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heb je al geprobeerd de speaker een paar minuutjes stroomloos te maken en dan proberen opnieuw te laten verbinden?
Heb je al geprobeerd de speaker een paar minuutjes stroomloos te maken en dan proberen opnieuw te laten verbinden?
Vaak genoeg we hebben een stroomstoring gehad en sindsdien gaat ie niet meer aan en mijn zoon heeft van alles geprobeert helaas.
Reputatie 5
Badge +3
Dan kan je best een diagnose sturen, dit kan je vinden bij instellingen / geavanceerde instellingen.
Vergeet niet het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Alvast veel succes.
Reputatie 7
Badge +2
We zien inderdaad het diagnose nummer graag tegemoet alvorens we iets concreets over de situatie kunnen melden.
Zie je wel nog led-activiteit op de speaker? of is hij volledig dood?
Al andere kabel getest op de speaker om te zien of hij dan wel aangaat?

Reageer