Beantwoord

Sonos Play:5 Gen2 wifi wachtwoord niet geaccepteerd

  • 4 December 2019
  • 29 reacties
  • 2086 Bekeken

Badge

Beste support, 

Wifi werkt al een tijdje niet meer van mijn Sonos Play:5 Gen2. Vandaag een factory reset uitgevoerd en de speaker wordt herkend tijdens de nieuwe installatie. Verbonden met de LAN kabel is de speaker geupdate. Bij het verbinden met de Wifi gaat het echter mis. Het netwerk worden herkend maar het juiste wachtwoord wordt als onjuist weergegeven en niet geaccepteerd. Ik kan de diagnostics op dit moment niet uitlezen want kan de installatie niet afronden. Betreft dit waarschijnlijk de bekende wifi kaart issue? Hoe nu verder? Graag jullie advies. Alvast hartelijk dank. Mvg, Mark

icon

Beste antwoord door Tim S 10 December 2019, 11:22

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

29 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Salvatore,

 

Ik zie net dat mijn collega je hier gister een email over heeft gestuurd, en als het goed is is de speaker nu weer op weg naar je toe.

Hallo Sonos, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook een diagnose gemaakt met de ethernet kabel aangesloten. 1269425547 Ik hoor graag van jullie of mijn WiFi kaart van de Sonos ook defect is.

Groeten, Robert 

Hallo Sonos,

Ik ondervind sinds vandaag helaas ook problemen met mijn Play5 Gen2. Tijdens het luisteren naar muziek viel hij plots weg uit AirPlay. Ik heb hem vervolgens gereset. Wanneer ik hem opnieuw (draadloos) wil verbinden dan duurt het ten eerste erg lang voor hij hem vindt. Nadat hij hem gevonden heeft krijg ik bij de stap ‘’Er wordt verbinding gemaakt met je Play 5’’ de foutmelding '’Geen verbinding mogelijk met netwerk Sonos-Aw0BBwACFlyq/fFqNgl=’’. Bekabeld aangesloten ondervind ik geen problemen. Ga ik vervolgens naar draadloze installatie om hem via deze weg draadloos in te stellen, dan krijg ik continu de foutmelding dat het wachtwoord van mijn WiFi onjuist is. Terwijl dit toch echt het juiste wachtwoord is. Er is overigens niks gewijzigd in mijn router of instellingen. Router herstart etc hebben geen effect gehad.

Diagnostisch nummer met ethernet kabel aangesloten: 1413815665

Reputatie 5
Badge +3

Kun je via chat met ons contact opnemen? https://www.sonos.com/nl-nl/support