Vraag

Sonos Play 5 (2nd Gen) wil geen verbinding maken met WiFi voor de 2e keer!

• 3 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 406 Bekeken

Sinds kort wil mijn Sonos Play 5 geen verbinding maken met WiFi. Bedraad werkt de speaker wel goed. Vorige keer had ik dit probleem ook met een Sonos Play 5 en toen was de WiFi kaart kapot. Wat kan ik hier aan doen? :?:?:?
Heb een Diagnose verstuurd: 7909386

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
We kunnen op deze diagnose niets zien omdat deze kapot is. Dit kan te maken hebben met het feit dat er allemaal dingen in het interne netwerk gebeuren wanneer er een Sonos speler inene weer bij komt. Wil je er nog een maken, maar dan nadat je de Play:5 heb bekabeld gelaten voor een minuut of twee?
Hallo Bob,

Bedankt voor je reactie.
Alles opnieuw opgestart.
Heb opnieuw een diagnose verstuurd.
7912240

Hoop dat je hier wat mee kunt.

Mvg,
Dimitri
Reputatie 5
Badge +2
Dank je, deze diagnose was inderdaad wel uitleesbaar. Het blijkt inderdaad weer de wifi kaart te zijn.. We vervangen de Play:5 graag voor je. Om dit te doen, hebben we je email adres nodig. Je overige details zijn nog steeds hetzelfde neem ik aan?
Je mag je email in een privebericht sturen, dan zorg ik dat je zo snel mogelijk een nieuwe krijgt.
Beste Bob,

Bedankt voor de info.
Jammer maar het is niet anders.

Ik heb via de mail ook al een reactie gekregen van Tim van Stigt (SonosSupport)
Heb van hem ook al een RMA en Retour instructies gekregen.

Bedankt voor je hulp.
Heb alweer een vervangende speaker! Weer top geregeld!
ik heb hetzelfde probleem.

Ineens was de speaker weggevallen uit het netwerk. Paar uur mee bezig geweest bekabeld werkt alles prima maar als ik dan de kabel loskoppel valt et geluid weer weg.
Zonder kabel kan ik hem dus niet in mijn netwerk krijgen.
Wel net een diagnose verstuurd met de kabel verbonden.
7986618.

Wie helpt, please
Reputatie 7
Badge +2
ik heb hetzelfde probleem.

Ineens was de speaker weggevallen uit het netwerk. Paar uur mee bezig geweest bekabeld werkt alles prima maar als ik dan de kabel loskoppel valt et geluid weer weg.
Zonder kabel kan ik hem dus niet in mijn netwerk krijgen.
Wel net een diagnose verstuurd met de kabel verbonden.
7986618.

Wie helpt, please

Heb je een mail verzonden onder referentie nummer.: 171023-000628
Zie hier graag reactie op tegemoet.
Top geregeld.

Bedankt
Goedenavond,

Ik vermoed dat ik met het zelfde probleem zit als Dimitri. In 1 keer deed de Play 5 (2e generatie) het niet meer.
Alles proberen te resetten, maar helaas zonder resultaat. In tussen doet de Play 1 in de badkamer het prima.

Heb nu een netwerkkabel op de Sonos play 5 en hij werkt weer. Wat nu? Terug naar de winkel?

Met vriendelijk groet, Mario
Exact de zelfde situatie als Mario hierboven! Mijn play 1 in de badkamer prima, play 5 in de woonkamer alleen met kabel. Diagnose:1614978340.
Reputatie 7
Badge +2
Exact de zelfde situatie als Mario hierboven! Mijn play 1 in de badkamer prima, play 5 in de woonkamer alleen met kabel. Diagnose:1614978340.
Mail verzonden onder ticket.: 00088768
Zie hier graag antwoord op terug.

Goedenavond,

Ik vermoed dat ik met het zelfde probleem zit als Dimitri. In 1 keer deed de Play 5 (2e generatie) het niet meer.
Alles proberen te resetten, maar helaas zonder resultaat. In tussen doet de Play 1 in de badkamer het prima.

Heb nu een netwerkkabel op de Sonos play 5 en hij werkt weer. Wat nu? Terug naar de winkel?

Met vriendelijk groet, Mario

Je kunt uiteraard terug naar de dealer, of stuur ons van Sonos een diagnose terwijl de speaker bekabeld is, en koppel dit nummer naar ons terug als je het rechtstreeks met ons wens te regelen.

Reageer