sonos one (set) kraakt

  • 20 February 2021
  • 1 reactie
  • 519 Bekeken

Sinds enige tijd heb ik last van een krakend geluid in mijn beide sonos one speakers. Dit hoor je voorlas bij lage tonen en maakt het niet uit of de volume hoog of laag staat. Zelf heb ik mijn trueplay opnieuw uitgevoerd maar helaas zonder resultaat. Ik zou de speakers nog kunnen resetten naar de fabrieksinstellingen alleen las ik dat dit afgeraden wordt door Sonos. Wat kan ik nog meer doen om deze uitdaging te verhelpen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

Spijtig om te horen dat een van beide speakers niet goed klinkt. Je kunt de betreffende speaker een reset geven in dit geval om te kijken of dat het probleem oplost. Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik je aan om met ons te bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

 

We raden in het algemeen af om speakers terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Soms doen klanten dit al bijvoorbeeld omdat muziek wegvalt wat zeer zelden opgelost wordt door de speaker terug naar de fabrieksinstellingen te zetten. Als je alle speakers terugzet naar de fabrieksinstellingen zal dit ook al je instellingen wissen.