Beantwoord

Sonos One als surround en losse speaker

• 19 mei 2019
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo allen, sinds vandaag heb ik mijn playbar uitgebreid met 2 losse ones. Ik heb ze gekoppeld met de playbar als surround opstelling. Ik vroeg me af of er een eenvoudige manier is om ook een individuele speaker gemakkelijk te kunnen starten/stoppen? Is het mogelijk om speakers ook onder meerdere kamers in te delen bijvoorbeeld? Alvast bedankt.
Groeten, Jordy
icon

Beste antwoord door Difke 20 mei 2019, 14:42

Ik vrees er een beetje voor dat dit gaat komen.
Mss een ideetje om te vragen voor je verjaardag of bij de feestdagen 😁
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Nope dat gaat niet eenvoudig.
Je zal ze steeds moeten ontkoppelen uit de surround-groep .
Je kunt wel op de speakers de gehele surround-groep starten en stoppen doormiddel op het play pauze knopje te drukken.
Reputatie 3
Badge +2
Bij een surround opstelling kan je niet een individuele speaker laten spelen.
Je kan wel meerdere speakers in verschillende kamers plaatsen
Oké, bedankt voor jullie reactie. Wellicht is dit wel een feature wat voor meerdere gebruikers interessant is? Het lijkt me dat je zo'n boxje ook even zou willen verplaatsen om hem daar los te gebruiken van je playbar? Wellicht gewoon een optie toevoegen dat een box aan meerdere groepen kan hangen? Is er ergens iets van een ideeën box van Sonos? Waar je kan stemmen voor nieuwe features?

Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge +2
Een ideeën box is er niet, maar je kan altijd voorstellen doen, deze zullen wel op de juiste plaats aankomen.

Is het een optie om gewoon een speakertje bij te kopen? is veel gemakkelijker dan altijd loskoppelen en weer te koppelen. Kost je wel iets maar dan ben je gerust en hoef je niet steeds te zeulen met de speaker.
Haha, ja dat kan natuurlijk altijd, maar helaas is er geen geldboom. Wellicht ooit in de toekomst, maar was gewoon benieuwd of er zo'n feature bestond. Op de engelse community page had ik al wel wat rondgekeken, maar ook daar liepen wat mensen tegen dit issue aan. Ben benieuwd of dit ooit mogelijk gaat worden, lijkt me wel een mooie feature om je surround speakers ook als losse speakers te kunnen bedienen.
Reputatie 3
Badge +2
Ik vrees er een beetje voor dat dit gaat komen.
Mss een ideetje om te vragen voor je verjaardag of bij de feestdagen 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen