Sonos move bruikbaar?

• 25 december 2019
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik maak zeer regelmatig gebruik van een Bluetooth speaker, vooral op festivals. Toen ik hoorde dat Sonos de Move zou uitbrengen was ik zeer verrast….. totdat ik het apparaat zag! Tot op de dag van vandaag ben ik zeer teleurgesteld… het idee was super! Een Bluetooth speaker met een vet geluid, draagbaar en als klap op de vuurpijl, ook te koppelen aan het huidige Sonossysteem. Maar de uitvoering…. wat heb je nu daadwerkelijk aan dat ding? Het is een huiskamerspeaker met een gat achterin waar je je hand insteken kunt om m te dragen… wtf! Wie heeft dat bedacht? Waarom niet gewoon een draagbare speaker met een fatsoenlijk handvat en dik geluid met een hele dikke accu? Moet dit apparaat echt concurreren met de lijn van JBL? Komop SonoS maak een concurrerend apparaat tegenover de JBL Boost bv! Dan ben ik je klant!! Zelfs de verkoper zegt dat t een beetje een “ik wil wel, maar ik kan niet” apparaat is… echt SonoS onwaardig wat mij betreft!! Zonde!

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij is de Move meer bedoeld voor in de tuin te plaatsen voor een rustig zomeravondje buiten of op een camping ofzo, maar niet echt voor de zware festivals 😁.

Reputatie 2
Badge +1

Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij is de Move meer bedoeld voor in de tuin te plaatsen voor een rustig zomeravondje buiten of op een camping ofzo, maar niet echt voor de zware festivals 😁.

Tja…. dan kun je net zo goed een play1 nemen met een verlengkabel hahaha….. ik zie echt de meerwaarde niet van dat apparaat… als je t in de tuin gebruikt heb je geen bluetooth nodig… dan kun je gewoon bij je eigen muziek ;)

Reputatie 5
Badge +3

Alles voor centjes te verdienen he 😁

Reageer