Beantwoord

Sonos favorieten verdwenen

• 27 februari 2019
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Doordat mijn Sonos Bridge het heeft begeven heb ik het Sonos systeem opnieuw moeten installeren om aan te sluiten op mijn wifi netwerk. Na installatie zag ik echter dat al mijn Sonos favorieten verdwenen zijn. Hoe krijg ik deze weer terug?
icon

Beste antwoord door Tim S 28 februari 2019, 09:23

Als alle informatie verloren is, ben ik bang dat je een fabrieks reset op de Sonos hebt doorgedrukt waardoor deze informatie verdwenen is.
Helaas zijn deze favorieten dan niet meer terug te halen.

Over het algemeen raden we aan de 1 component (ipv je Bridge) te bekabelen, waarin het gehele systeem inclusief instellingen zou verschijnen, en je via de Geavanceerde Instellingen de draadloze installatie kan doorlopen om Sonos de wifi-gegevens te leren kennen.
Dan zou je de Sonos draadloos kunnen plaatsen zonder verlies van informatie.
Dit staat ook beschreven op onze Community Post en FAQ.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Als alle informatie verloren is, ben ik bang dat je een fabrieks reset op de Sonos hebt doorgedrukt waardoor deze informatie verdwenen is.
Helaas zijn deze favorieten dan niet meer terug te halen.

Over het algemeen raden we aan de 1 component (ipv je Bridge) te bekabelen, waarin het gehele systeem inclusief instellingen zou verschijnen, en je via de Geavanceerde Instellingen de draadloze installatie kan doorlopen om Sonos de wifi-gegevens te leren kennen.
Dan zou je de Sonos draadloos kunnen plaatsen zonder verlies van informatie.
Dit staat ook beschreven op onze Community Post en FAQ.

Reageer