Vraag

Sonos Connect plotseling helemaal dood

• 28 juni 2020
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

Mijn Sonos connect met serial nr. B8E937921E0C5 is vandaag plotseling gestopt met werken, aan de connect heb ik een paar B&O BeoLab 8000 aangesloten.

Ik heb werkelijk alles geprobeerd: ander stopcontact , reset van de connect, reset modem en router, reset app werkelijk alles zonder resultaat. Sudden death?!

Alles in het voorjaar mooi gemonteerd zonde!

Help?

Paul Hilkens 

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Maak best een diagnose en plaats het bevestigingsnummer hier. Of bel morgen de helpdesk om sneller geholpen te worden.

Mogelijk zit je idd met een dode Connect.

Veel succes .

Bedankt voor de tip, ik probeer eerst een diagnose te maken. 

Ik heb nog een andere kabel geprobeerd maar er brand geen led niets, serienummer rechtstreeks van achterkant genoteerd. 1408-B8-E9-37-92-1E-0C-5

Diagnose gedraaid via app, bevestigingsnummer van de diagnose is 2075762969

Met vriendelijk groet Paul

Volgens helpdesk is de connect defect en zit er geen garantie meer op 😩 

ik heb me suf gezocht naar de rekening maar kan deze helaas niet meer vinden, ik heb echt het gevoel dat ik hem net heb 

nog iemand nuttige tips?

bvd Paul

Reputatie 5
Badge +3

Ergens in het serienummer zit het bouwjaar verstopt. Jouw serienummer begint met 1408. Augustus 2014?

Reputatie 4
Badge +3

Die eerste digits zijn inderdaad het jaar en de maand van productie. Deze is dus al wat ouder, garantie zit er dus niet meer op. Je zou kunnen vragen of je deze onder coulance zou kunnen inruilen tegen een 2017 e.v. Connect als ze die nog hebben liggen. Anders op marktplaats kijken, daar wordt de Connect veel aangeboden 2e hands. Laatste uitweg is een trade up naar de Port, dan heb je wel weer de laatste technologie in handen.

Bedankt, dat word sparen voor een nieuwe port

Reputatie 4
Badge +3

Volgens mij kun je `m in jouw geval nog kopen met 30% korting via het Trade Up programma

Inderdaad heb ik net gechecked, maar ik had net alles mooi gemonteerd 😤

Reageer